صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی مراسم یوم الله 12 بهمن شهر رشت+ تصاویر

نشست هماهنگی مراسم یوم الله 12 بهمن شهر رشت، دوشنبه 7 بهمن ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد. رئیس ستاد دهه فجر استان گیلان در این نشست با بیان اینکه امام خمینی (ره) چراغ فروزانی برای آیندگان است گفت: امام خمینی(ره) تازه ترین و جذاب ترین پیام ها را نه […]

کد خبر : 6760 | 3:08 ب.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۲

SONY DSC

نشست هماهنگی مراسم یوم الله 12 بهمن شهر رشت، دوشنبه 7 بهمن ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان گیلان در این نشست با بیان اینکه امام خمینی (ره) چراغ فروزانی برای آیندگان است گفت: امام خمینی(ره) تازه ترین و جذاب ترین پیام ها را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای بشریت به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره به اهمیت پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) اسطوره ایمان و مجاهدت خالصانه در راه خدا بود که توانست با حمایت مردم ایران ظلمکده شب سیاه ظلم را از این کشور نابود کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) چراغ فروزانی برای آیندگان است گفت: امام خمینی(ره) تازه ترین و جذاب ترین پیام ها را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای بشریت به ارمغان آورد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دستیابی به استقلال را یکی از دستاوردهای دهه فجر بیان کرد و گفت: امام خمینی(ره) توانست روح امید و اعتماد به نفس را در کالبد جوامع بشری احیا کند.

وی 12 بهمن را نشان از پیروزی حق علیه باطل دانست و افزود: برتری قدرت ایمان از دیگر ویژگی های 12 بهمن است.

حجت الاسلام اشجری گفت: امام پس از 14 سال و 3 ماه از تبعید و دوری ساعت 9:33، 12 بهمن با استقبال باشکوه ملت ایران وارد وطن شد و مردم بانشاط غیرقابل وصف از وی استقبال کردند.

وی به فعالیتهای ستاد بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در استان اشاره کرد و گفت: این ستاد ویژه برنامه هایی برای پاسداشت این ایام در استان برگزار خواهد کرد که به صدا درآمدن گل بانگ انقلاب، به صدا درآمدن بوق کشتی ها و ناقوس کلیساها، به صدا در آمدن زنگ انقلاب به طور نمادین در گلزار شهدا، رژه نمادین کشاورزان با ابزارآلات کشاورزی نظیر تراکتور، تیلر و … در شهرستان لنگرود و رژه موتورسواران، حضور نونهالان بر مزار میراز کوچک جنگلی و استقبال نمادین از لحظه ورود امام، از جمله برخی از برنامه های پیش بینی شده 12 بهمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تجدید عهد و پیمان با شهدا یکی از برنامه های اصلی 12 بهمن است تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نائب رییس مجلس سخنران مراسم 12 بهمن است.

وی برگزاری ایستگاه صلواتی، حضور نیروهای امدادی هلال احمر، کنترل ترافیک توسط پلیس راهور و …. را از جمله اقدامات لازم در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های 12 بهمن بیان کرد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد