صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن بزرگ انقلاب در شهرستان املش برگزار می‌شود

شهردار املش از برگزاری جشن بزرگ انقلاب این شهر در دهه فجر خبر داد. حسن پورقربان، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تداوم راه انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای ارائه دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب برنامه‌های متنوع دهه فجر به مردم است. وی با […]

کد خبر : 6783 | 9:50 ق.ظ | ۸ بهمن , ۱۳۹۲

دهه-فجر55

شهردار املش از برگزاری جشن بزرگ انقلاب این شهر در دهه فجر خبر داد.

حسن پورقربان، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تداوم راه انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای ارائه دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب برنامه‌های متنوع دهه فجر به مردم است.

وی با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطف تاریخ ایران است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از افتخارات ما به شمار می‌رود بنابراین وظیفه همه مردم و مسئولان است که با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود این ایام تاریخی را گرامی بدارند.

پورقربان با اشاره به برنامه‌های شهرداری املش در ایام‌الله دهه مبارک فجر افزود: فضاسازی شهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در دهه فجر است.

وی آذین‌بندی و نصب پلاکارد و بنر در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر را از دیگر برنامه‌ها ذ کر کرد.

شهردار املش، از برگزاری جشن بزرگ فجر انقلاب در این شهر خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم جشن پیروزی انقلاب در 16 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و اجرای برنامه‌های متنوع و حضور هنرمندان مطرح صدا و سیمای گیلان در سالن شهدای املش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشن با عنوان «» شامل برگزاری مسابقه، نمایش، طنز، اجرای موسیقی سنتی و پاپ و شعبده‌بازی است.

پورقربان از افتتاح سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری املش خبر داد و افزود: برای خدمات‌دهی هر چه بهتر و سریع‌تر به مراجعان شهرداری و صرفه‌جویی در وقت نسبت به راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری اقدام شده است.

وی این راه‌اندازی را موجب صرفه‌جویی زیاد در مصرف کاغذ و کوتاه شدن و تسریع در زمان انجام امورات شهرداری و مراجعان شهرداری دانست.

شهردار املش یادآور شد: با توجه به افزایش حجم مکاتبات اداری و گردش نامه و اسناد در شهرداری، وجود سیستم نامناسب موجب اتلاف زمان، صرف انرژی بیشتر، رشد هزینه‌ها و غیر بهره‌وری‌ سازمان می‌شود.

وی کنترل گردش الکترونیکی تمام مکاتبات داخل سازمانی و افزایش سرعت گردش مکاتبات و امکان جستجو در مجموعه اطلاعات مربوط به مکاتبات و… را از جمله مزایای سیستم مذکور برشمرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد