صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری یادواره کبوتران عاشق ویژه شهدای دانش آموز انقلاب در شهرستان صومعه سرا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره کبوتران عاشق ویژه شهدای دانش‌آموز انقلاب با محوریت شهید برشنورد همزمان با دهه فجر در صومعه‌سرا خبر داد. احمدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران حضور مردم در صحنه برای حمایت از انقلاب و دولت را نشان‌دهنده تعلق انقلاب به تمام اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: […]

کد خبر : 6792 | 10:25 ق.ظ | ۸ بهمن , ۱۳۹۲

شهید دانش آموز50

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره کبوتران عاشق ویژه شهدای دانش‌آموز انقلاب با محوریت شهید برشنورد همزمان با دهه فجر در صومعه‌سرا خبر داد.

احمدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران حضور مردم در صحنه برای حمایت از انقلاب و دولت را نشان‌دهنده تعلق انقلاب به تمام اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی یادگار امام (ره) است و برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم‌های دهه فجر با برنامه‌ریزی منسجم برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: نمایشگاه عکس شهدای پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به عیادت از ایثارگران بستری در مراکز توانبخشی و درمانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، تصریح کرد: مسابقه‌های ورزشی ایثارگران در دهه فجر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از دیدار اعضای شورای مشاوران فرماندار و معتمدان معین با استاندار خبر داد و بیان کرد: همایش ویژه گروه‌های هدف جانبازان و همسران شهدا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود.

وی بازدید و سرکشی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با ایثارگران کارآفرین را از جمله برنامه‌های این سازمان در دهه فجر اعلام کرد و یادآور شد: تجدید میثاق دانش‌آموزان با شهدا همزمان با 12 بهمن امسال در استان انجام می‌شود.

اسماعیلی برگزاری مسابقه دل‌نوشته دانش‌آموزان به شهدای انقلاب با موضوع «با تو عهد می‌بندیم» را همزمان با 17 بهمن جاری در گیلان اعلام کرد و افزود: دیدار دانش‌آموزان با خانواده شهدای دانش‌آموز و همکلاسی‌های آسمانی همزمان با 17 بهمن جاری در تمام مدارس استان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به زیارت قبور شهدای فرهنگی توسط فرهنگیان در 18 بهمن جاری اشاره کرد و گفت: دیدار اعضای حلقه صالحین در 18 بهمن جاری با حضور در منزل خانواده‌های شهدا انجام می‌شود.

وی از برگزاری یادواره کبوتران عاشق در بیستم بهمن ماه جاری در گیلان خبر داد و اظهار کرد: یادواره مذکور با محوریت شهدای دانش‌آموز دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهید برشنورد در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

اسماعیلی اجرای مسابقه پیامکی را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یادواره شهدای فرهنگی پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت شهید عطاآفرین در لشت‌نشاء، شهید جعفری در ناحیه یک رشت و شهید نوبخت شکوهی در رودسر برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد