صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست مسئول کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر استان با کاروان خبری فجر گیلان

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از تشکیل 2 هزار و 395 ستاد برگزاری جشن‌های دهه فجر در روستاهای این استان خبر داد. حجت‌الاسلام علی اصغر جهانی در نشست کمیته عشایری و روستایی دهه فجر گیلان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر بازگو کردن خاطرات انقلاب برای […]

کد خبر : 6795 | 10:44 ق.ظ | ۸ بهمن , ۱۳۹۲

روستایی

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از تشکیل 2 هزار و 395 ستاد برگزاری جشن‌های دهه فجر در روستاهای این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی اصغر جهانی در نشست کمیته عشایری و روستایی دهه فجر گیلان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر بازگو کردن خاطرات انقلاب برای نسل جدید و آشنا کردن آنها با سیره بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی است.

وی از تشکیل 2 هزار و 395 ستاد برگزاری جشن‌های دهه فجر در روستاهای استان خبر داد و افزود: امسال با مشارکت مردم در تمام روستاهای گیلان جشن انقلاب برپا می‌شود.

این مسئول سید یونس رودباری را شهید شاخص دوران پیروزی انقلاب در گیلان معرفی کرد و گفت: همزمان با دهه فجر برای نخستین بار در استان یادواره 10 شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای گیلان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، زنگ انقلاب با حضور مسئولان محلی در مدارس روستایی سراسر استان نواخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی گیلان به برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی وی‍ژه روستائیان و عشایر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد.

وی یادآور شد: این مسابقات روز سوم بهمن جاری در سه بخش حفظ کل، قرائت و مفاهیم برگزار شد و 4 شرکت کننده گیلانی موفق شدند به مرحله پایانی راه یابند.

جهانی تصریح کرد: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 35 روستای گیلان محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

به گفته وی، این برنامه در انزلی، املش، رضوانشهر، ماسال، آستانه‌اشرفیه و صومعه‌سرا برگزار می‌شود و در آن از چهره‌های قرآنی تجلیل به عمل می‌آید.

این مسئول برگزاری نمایشگاهی با عنوان بازارچه خیریه را از جمله برنامه‌های دهه فجر در صومعه‌سرا اعلام کرد و گفت:  درآمد این نمایشگاه صرف دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌شود.

به گفته وی، جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌هایی هستند که کمیته روستایی و عشایری استان برای ایام دهه فجر تدارک دیده است.

جهانی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و ورزشی در ورزشگاه 2 هزار نفری عضدی رشت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ورزش‌های بومی‌محلی استان در این جشنواره‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد