صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







پخش 136 ساعت برنامه ویژه دهه فجر از صدا و سیمای مرکز گیلان

    مدیرکل صدا و سیمای گیلان از پخش دستاوردهای نظام در ویژه برنامه های صدا و سیمای گیلان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.    محسن نصرپور گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان در ایام الله دهه ی مبارک فجر امسال 8160 دقیقه برنامه، ویژه ی این ایام پخش می کند.   وی […]

کد خبر : 6946 | 3:50 ب.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۳۹۲

 

نصر پور56

 

مدیرکل صدا و سیمای گیلان از پخش دستاوردهای نظام در ویژه برنامه های صدا و سیمای گیلان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

 

 محسن نصرپور گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان در ایام الله دهه ی مبارک فجر امسال 8160 دقیقه برنامه، ویژه ی این ایام پخش می کند.

 

وی افزود: برنامه های دهه فجر امسال در قالب فیلم، سریال، تله فیلم، گزارش، عکس، ارتباط با دستگاه های اجرایی، مسابقه، حکایت، روایت، گفتگو و . . . با رویکرد سیاست های سازمان در حوزه های تولیدی و پخش برنامه های شاد، امید بخش و اخبار و فعالیت های استان و نقش گیلان در انقلاب، دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه این دستاوردها با قبل از انقلاب ،دهه فجر را گرامی می دارد.

 

نصرپور به تشریح برنامه های سیمای این مرکز پرداخت و گفت: سیمای این مرکز با پخش 4 هزارو 80 دقیقه برنامه شامل: صبح انقلاب که بمدت 60 دقیقه هر روز صبح غیر از پنج شنبه و جمعه با پخش گزارش ها یی از جشن ها و مراسم این ایام و با دعوت از مبارزین گیلانی دوران انقلاب و با حضور کارشناسان مرتبط به استقبال دهه ی فجر می رودو همچنین مهتاب شبان هر شب غیراز جمعه ها در9 برنامه 60 دقیقه ای با تولید آیتم های متنوع و جذاب ضمن پاسداشت ایام پر برکت فجر انقلاب اسلامی لحظاتی امید آفرین ومفرح برای مخاطبان فراهم می کند و میهمانان متناسب با ایام مبارک دهه ی فجر در این برنامه حضور خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد : برنامه آسمانی ها با 10 برنامه ی 90 دقیقه ای زندگی شهدای انقلاب درگیلان را به تصویر می کشد وهمچنین در برنامه های کودک 7 برنامه 60 دقیقه ای – برنامه خانه مهر 3 برنامه 60 دقیقه ای، شجره طیبه 2 برنامه 30 دقیقه ای، در شهر 6 برنامه 10 دقیقه ای و در برنامه دریچه 6 برنامه 20 دقیقه ای با موضوع دهه فجر و انقلاب پرداخته می شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه رادیو گیلان نیز در این ایام برنامه های ویژه ای را دارد خاطرنشان کرد : از 12 تا 22 بهمن با 4هزارو80 دقیقه برنامه تلاش دارد تا دستاوردهای نظام را به نحو مطلوب و شایسته ای به جوانان منتقل کند.

 

نصرپور افزود: رادیو با برنامه های برف و بهار، پیام گیلان، صبح بخیرگیلان، جوانه ها، گلهای زندگی، آیینه زندگی، ساعت جوانی، تالشونه، مجله ورزشی، دریچه، رویدادهای هفته، مسابقه شهر به شهر و4 برنامه ویژه مستند و همچنین با ویژه برنامه های صبح و عصر روز 22 بهمن و تهیه و پخش گزارش ها و با دعوت از میهمانان و کارشناسان با ایجاد فضایی شاد و مفرح و با برنامه ریزی منسجم این ایام خجسته را گرامی می دارد.

 

 وی در پایان گفت: واحد اطلاعات و اخبار مرکز گیلان نیز علاوه بر پوشش شایسته اخبار، گزارش ها و رویدادهای دهه ی فجر در استان و پخش آن، تهیه و پخش تفاسیر روزانه و هفتگی و با تهیه 7 گزارش ویژه ی خبری و همچنین تهیه 10 گفتگوی ویژه خبری و با دعوات از استاندار و معاونان به بیان و بررسی عملکرد دستگاه های مختلف خواهد پرداخت.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد