صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقات کورس سوارکاری جام فجر در ماسال

رئیس هیئت سوارکاری ماسال از برگزاری مسابقات سوارکاری کورس زمستانه جام فجر در این شهرستان خبر داد. محمد عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به برگزاری رقابت‌های کورس سوارکاری در این شهرستان، اظهار کرد: یازدهمین و دوازدهمین دوره مسابقات کورس زمستانه سوارکاری ماسال با نام «جام فجر» با حضور 30 تا 40 چابک‌سوار در منطقه ییلاقی «استه‌سر» و روستای «شیخ‌نشین» بخش شاندرمن برگزار می‌شود.

کد خبر : 697 | 3:11 ب.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۱

رئیس هیئت سوارکاری ماسال از برگزاری مسابقات سوارکاری کورس زمستانه جام فجر در این شهرستان خبر داد.

محمد عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به برگزاری رقابت‌های کورس سوارکاری در این شهرستان، اظهار کرد: یازدهمین و دوازدهمین دوره مسابقات کورس زمستانه سوارکاری ماسال با نام «جام فجر» با حضور 30 تا 40 چابک‌سوار در منطقه ییلاقی «استه‌سر» و روستای «شیخ‌نشین» بخش شاندرمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چابک سواران جام فجر در دو بخش اسب‌های بالای 5 سال در مسافت 4 کیلومتر و اسب‌های زیر پنج سال در مسافت دو کیلومتر مسابقه می‌دهند.

این مسئول درباره فعالیت 150 سوارکار در هیئت سوارکاری ماسال اذعان کرد: در مدت فعالیت دو ساله هیئت سوارکاری شهرستان تعداد 10 دوره کورس سوارکاری در ماسال برگزار شده که علاوه بر ورزشکاران به طور متوسط حدود 300 نفر افراد علاقه‌مند در برنامه‌ها و مسابقات سوارکاری شرکت فعال داشتند.

وی به کسب مقام‌های برتر چابک‌سواران ماسالی و شاندرمنی در جشنواره زیبایی اسب کاسپین اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون 140 رٱس اسب ورزشی دارای شناسنامه شده و مورد واکسیناسیون قرار گرفتند.

عبدی افزود: با توجه به ظرفیت شهرستان ماسال و علاقه‌مندی مردم، کلاس‌های آموزشی برای نوجوانان و چابک سواران در کنار شرکت در مسابقات مختلف در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، با توجه به وجود انگیزه در بین ورزشکاران ماسالی تاکنون چندین مقام نخست تا سومی در مسابقات داخل استانی کسب شده است.

رئیس هیئت سوارکاری ماسال خاطر نشان کرد: کسب مقام‌های مذکور به دلیل طراوت و شادابی بازخورد خوبی در شهرستان داشته و بسیاری از جوانان به ورزش سوارکاری علاقه‌مند شدند.

وی با اشاره به حمایت‌های خود جوش مردم از برنامه‌های هیئت سوارکاری متذکر شد: برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها موجب شده تا پیشکسوتان و بزرگ‌ترها که به این ورزش علاقه‌مند هستند به آموزش جوانان بپردازند و آنها را به تفریحات سالم سوق دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد