صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







ویژه برنامه های دهه فجر بسیج دانشجویی گیلان اعلام شد

مدیر فرهنگی ‌اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی گیلان از پیش‌بینی اجرای 32 برنامه در دهه فجر خبر داد. عیسی محسن‌پور در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان در دهه فجر را برشمرد. وی با بیان اینکه برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سطح استان برگزار […]

کد خبر : 6971 | 11:31 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۲

بسیج19

مدیر فرهنگی ‌اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی گیلان از پیش‌بینی اجرای 32 برنامه در دهه فجر خبر داد.

عیسی محسن‌پور در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان در دهه فجر را برشمرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سطح استان برگزار می‌شود، افزود: تا پایان زمستان امسال 212 نشست بصیرتی با جهاد و مقاومت اقتصادی برگزار می‌شود.

محسن‌پور برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و فضاسازی در دانشگاه‌ها را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر خواند.

وی گفت: برجسته کردن فعالیت و یافته‌های علمی دانشجویان نیز از دیگر برنامه‌هاست.

*بدرقه کاروان 400 نفره راهیان نور دانشگاه گیلان در دهه فجر

این مسئول به اعزام 400 نفر از دانشجویان دانشگاه گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و ادامه داد: بدرقه کاروان 400 نفره راهیان نور دانشگاه گیلان از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر امسال است.

به گفته وی، این تعداد از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه گیلان در قالب یک کاروان با 9 دستگاه اتوبوس در 18 بهمن جاری به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.

محسن‌پور یادآور شد: تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان از اهداف برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر از سوی سازمان بسیج دانشجویی گیلان است.

*همراهی راویان، روحانیون و مداحان با کاروان‌های راهیان نور

مدیر فرهنگی ‌اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه امسال اعزام کاروان راهیان نور با حضور و همراهی راویان، روحانیون و مداحان برگزار می‌شود افزود: در این طرح از روحانیونی که بیشتر به امور جوانان تسلط دارند استفاده می‌شود.

وی وجود روحانیت در این اردوها را در تقابل با جنگ نرم دشمن تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: تامین راویان این اردوها به‌عهده بنیاد حفظ آثار گیلان است.

این مسئول با بیان اینکه انجام امور فرهنگی در خلال اردوهای راهیان نور بسیار تاثیرگذار است، از اجرای 32 برنامه فرهنگی در دهه فجر خبر داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد