صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اجرای ۵۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی گیلان در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح چهار پروژه عمرانی ورزشی خبرداد و گفت: ۵۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر امسال در گیلان برگزار می‌شود.  مسعود رهنما در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در جمع کارشناسان ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: چهار طرح ورزشی شامل دو سالن ودو زمین روستایی درشهرهای رضوانشهر‌، […]

کد خبر : 6974 | 11:37 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۲

راهنما12

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح چهار پروژه عمرانی ورزشی خبرداد و گفت: ۵۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر امسال در گیلان برگزار می‌شود.

 مسعود رهنما در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در جمع کارشناسان ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: چهار طرح ورزشی شامل دو سالن ودو زمین روستایی درشهرهای رضوانشهر‌، شفت و لاهیجان  با اعتباری بالغ بر20میلیارد و 301 میلیون ریال در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تدوین 550 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر خبرداد و افزود: تمام رقابت‌های ورزشی، همایش‌های عمومی وهمگانی و جشنواره بومی ومحلی در روستاهای گیلان با نام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزارمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و این ایام را زنده نگاه داریم، گفت: زنده نگاه داشتن یاد وخاطره شهدا در این ایام مبارک، رویکردهای فرهنگی و اخلاق مداری، توسعه مشارکت‌های مردمی وهمکاری وهم‌پوشانی فعالیت‌ها با سایر استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در راهپیمایی 22بهمن و حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان را دنبال می‌کنیم.

رهنما  مهمترین برنامه‌های دهه فجر این اداره کل را حضور قهرمانان و جامعه ورزش وجوانان در روز12 و22 بهمن، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی، ایجاد غرفه توانمندی‌های اداره کل در نمایشگاه 22بهمن ، تبلیغات محیطی و آذین‌بندی و چراغانی اداره کل و ورزشگاه‌ها، گلباران مزارشهدا وافتتاح چهار طرح عمرانی و ورزشی بیان کرد.

وی از برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج خزر در ایام دهه فجر خبرداد و گفت : تاکنون 600 شطرنج‌باز از 15 کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که برای نخستین بار باهماهنگی فدراسیون ثبت نام و واریز ورودی‌ها به صورت الکترونیکی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد