صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







رونمایی از دو کتاب کودک و نوجوان به دو زبان فارسی– گیلکی و تالشی با موضوع انقلاب

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر برای نخستین بار در گیلان دو کتاب کودک و نوجوانان به دو زبان فارسی – تالشی و فارسی –گیلکی رونمایی خواهد شد.  نقی علیزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این کانون گفت: دهه فجر امسال کمیته […]

کد خبر : 6977 | 11:43 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۲

علیزاده

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر برای نخستین بار در گیلان دو کتاب کودک و نوجوانان به دو زبان فارسی – تالشی و فارسی –گیلکی رونمایی خواهد شد.

 نقی علیزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این کانون گفت: دهه فجر امسال کمیته کودک و نوجوان مانند کمیته‌های دیگر برنامه‌های ویژه‌ای در دهه مبارک فجر تدوین کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته کودک و نوجوان در این ایام مبارک 38 برنامه متنوع را در سراسر استان اجرا می‌کند، افزود: برگزاری مسابقه دل نوشته‌های کودک و نوجوان تحت عنوان امام خوبی‌ها، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری کودک و نوجوان، نمایش فیلم فجر، برگزاری مسابقه، برپایی ایستگاه نقاشی و نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک و مدارس از اهم برنامه‌های این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر در گیلان است.

 نقی زاده از رونمایی از دو کتاب کودک و نوجوان به دو زبان خبر داد و گفت: برای نخستین بار در گیلان دو کتاب کودک و نوجوان به دو زبان فارسی – گیلکی و فارسی – تالشی همزمان با سی و پنجمین بهار انقلاب در گیلان رونمایی می‌شود.

 وی با اشاره به برپایی جشنواره «غذای مفید» همزمان با دهه فجر در مهدهای کودک استان، اظهار کرد: آشناسازی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف تشکیل کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.
نقی زاده با تاکید بر فراهم‌سازی زمینه حضور باشکوه کودکان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان در آئین‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد