صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







رونمایی مستند ‘سید یونس’ (اولین شهید انقلاب اسلامی) در سینمای جوان رودبار

در ایام ا… دهه فجر امسال، از مستند ‘سید یونس’ به کارگردانی سهیلا پورمحمدی، رونمایی می شود.  حسین لطیفی، سرپرست انجمن سینمای جوانان رودبار گفت: نمایشگاه صنایع دستی با همکاری میراث فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر در گالری مجتمع فرهنگی سینمایی رودبار برگزار می‌شود.  وی افزود: همچنین نمایشگاه […]

کد خبر : 6982 | 12:22 ب.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۲

شهید رودباری19

در ایام ا… دهه فجر امسال، از مستند ‘سید یونس’ به کارگردانی سهیلا پورمحمدی، رونمایی می شود.

 حسین لطیفی، سرپرست انجمن سینمای جوانان رودبار گفت: نمایشگاه صنایع دستی با همکاری میراث فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر در گالری مجتمع فرهنگی سینمایی رودبار برگزار می‌شود.

 وی افزود: همچنین نمایشگاه عکس روزهای انقلاب از آثار عکاسان سال 57 در گالری مجتمع سینمایی دایر و فیلم‌های کوتاه تولیدی دفتر رودبار نیز از 12 لغایت 21 بهمن برای عموم اکران می‌شود.

 لطیفی در ادامه با اشاره به اتمام ساخت مستند نیمه بلند سید یونس به کارگردانی سهیلا پورمحمدی از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان رودبار، گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید یونس حسینی رودباری یکی از مفاخر رودبار و اولین روحانی شهید انقلاب است که در سال 42 به شهادت رسید.

 وی ادامه داد: سهیلا پورمحمدی، مستند نیمه بلندی در خصوص زندگی، مبارزات و شهادت این روحانی رودباری را با همکاری استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، فرمانداری، بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوان رودبار تولید کرده که این فیلم در دهه فجر امسال با حضور مسئولین در مجتمع فرهنگی سینمایی رونمایی خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد