صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی امام خمینی(ره) در فرودگاه رشت+ تصاویر

فرماندار رشت گفت: امام (ره) با استفاده از فرهنگ غنی اسلامی انقلاب را به پیروزی رساند.  سید ولی‌الله عظمتی در مراسم جشن انقلاب در فرودگاه سردار جنگل این شهر با تبریک فرا رسیدن سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عظمت و افتخار را برای ملت ایران […]

کد خبر : 6989 | 2:11 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲

9898

فرماندار رشت گفت: امام (ره) با استفاده از فرهنگ غنی اسلامی انقلاب را به پیروزی رساند.

 سید ولی‌الله عظمتی در مراسم جشن انقلاب در فرودگاه سردار جنگل این شهر با تبریک فرا رسیدن سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عظمت و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی دهه مبارک فجر را دهه هدایت نور، پیروزی انقلاب اسلامی، تحکیم امت با ولایت و ایثار و فداکاری عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با نام و یاد امام (ره) عالم‌گیر شده است.

عظمتی با اشاره به ایجاد تحول انقلاب اسلامی در جهان، تصریح کرد: موفقیت‌های بسیاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شاهد هستیم.

فرماندار رشت دهه فجر انقلاب اسلامی را از روزهای ماندگار در تاریخ ملت ایران دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به انسان‌های آزاده دنیا امید بخشیده است.

وی انقلاب اسلامی را بر گرفته از نهضت حسینی (ع) خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی فصل جدیدی در تاریخ معاصر گشود.

عظمتی با بیان اینکه امام (ره) ستم و تباهی را با انقلاب اسلامی کنار زد، خاطرنشان کرد: استقلال کشور با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است.

فرماندار رشت پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه الهی توصیف کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) به پیروزی رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان را روشن کرد.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر، اظهار کرد: تمام اقشار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند.

عظمتی حضور ملت ایران در صحنه را با ایمان، اخلاص و روشنگری امام (ره) عنوان کرد و افزود: به صحنه کشاندن تمام مردم هنر امام (ره) بود.

فرماندار رشت با بیان اینکه امام (ره) به تنهایی در مقابل تمام قدرت‌های استکباری ایستاد، تصریح کرد: امام (ره) با استفاده از فرهنگ غنی اسلامی ملت را آگاه کرد و مردم پیشگام در وقوع انقلاب شدند.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را دهه انسجام، وحدت، یکپارچگی و امید در دل مردم ایران دانست و بیان کرد: مردم ایران با ورود امام (ره) به میهن احساس پیروزی کردند و توپ و تانک رژیم طاغوت در مقابل ملت تاثیری نداشت.

عظمتی تصریح کرد: مردم با فرمان امام (ره) به خیابان‌ها آمدند و با اعتقاد دینی، اخلاص و ایمان وارد عرصه انقلاب شدند.

IMG_9875

IMG_9871

IMG_9886

IMG_9890

IMG_9894






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد