صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







استاندار: شورای هماهنگی با پیگیری‌های مجدانه، زمینه‌ساز این حضور حماسی شد+ تصاویر

مراسم گرامیداشت سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی، صبح شنبه 12 بهمن در مزار شهدای رشت برگزار شد. استاندار گیلان ضمن نواختن زنگ انقلاب و با تبریک فرا رسیدن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمتر حکومتی در دنیا اتفاق افتاده که همه ملت آن خواهان […]

کد خبر : 6997 | 2:17 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲

SONY DSC

مراسم گرامیداشت سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی، صبح شنبه 12 بهمن در مزار شهدای رشت برگزار شد.

استاندار گیلان ضمن نواختن زنگ انقلاب و با تبریک فرا رسیدن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمتر حکومتی در دنیا اتفاق افتاده که همه ملت آن خواهان انقلاب بودند.

دکتر محمد علی نجفی افزود: امروز جای خوشحالی است که پس از 35 سال با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همچنان در صحنه حضور داریم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه رئیس جمهور ایران در اجلاس جهانی امروز با همان شعار 35 سال قبل حضور دارد، تصریح کرد: در تمام مذاکرات با اقتدار وارد شدیم.

وی با قدردانی از حضور مردم در صحنه و نهادهای انقلابی به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: شورای هماهنگی با پیگیری‌های مجدانه زمینه‌ساز این حضور حماسی شد.

نجفی، از محصور شدن گلزار شهدای رشت در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور بودجه‌ای برای این پروژه در نظر می‌گیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم امسال جشن‌های انقلاب باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد