صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







افتتاح نمایشگاه عکس «گیلان در انقلاب اسلامی» در نگارخانه مارلیک رشت

نمایشگاه عکس «گیلان در انقلاب اسلامی» با آثاری از هنرمند بسیجی سخاوت امانی در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت افتتاح شد. همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن نمایشگاه عکس «گیلان در انقلاب اسلامی» با آثاری از هنرمند بسیجی سخاوت امانی لحظاتی پیش در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا […]

کد خبر : 7023 | 9:07 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲

نمایشگاه56.jpg

نمایشگاه عکس «گیلان در انقلاب اسلامی» با آثاری از هنرمند بسیجی سخاوت امانی در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت افتتاح شد.

همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن نمایشگاه عکس «گیلان در انقلاب اسلامی» با آثاری از هنرمند بسیجی سخاوت امانی لحظاتی پیش در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت افتتاح شد.

دراین نمایشگاه حدود 80 قطعه عکس در اندازه‌های 30 در 40 سانتی‌متر با مضامین انقلاب اسلامی و تداوم آن در گیلان در معرض دید عموم قرار داده شده است.

آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه مذکور حاصل تلاش 32 ساله هنرمند بسیجی «سخاوت امانی» از دوران پرشکوه روزهای نخست انقلاب در گیلان است.

به گزارش فارس، سخاوت امانی هنرمند بسیجی متولد سال 1328 در مشکین‌شهر است که از دو سالگی در رشت اقامت داشت و تحصیلات خود را در این شهر گذراند و پس از اتمام خدمت وظیفه به استخدام وزارت ارشاد اسلامی درآمد.

وی تاکنون نمایشگاه‌های متعددی از آثار خود را در رشت برگزار کرده و نمایشگاه عکس «گیلان در انقلاب اسلامی» از دیگر فعالیت­های این هنرمند است.

این نمایشگاه از امروز تا 17 بهمن جاری، صبح­ها از ساعت 9 تا 13:30 و عصرها از ساعت 16 تا 19 در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت پذیرای علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد