صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان صومعه‌سرا

به مناسبت سي و پنجمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، زنگ انقلاب در مدارس صومعه‌سرا نواخته شد. زنگ انقلاب بصورت نمادين در مدرسه دخترانه 17 شهریور و تمامي مدارس شهرستان با حضور فرماندارو رییس اداره آموزش و پرورش و سایر مسئولين زده شد. در اين مراسم اسماعیل رجبی فرماندار صومعه سرا ضمن تبريك بمناسبت فرا […]

کد خبر : 7032 | 9:36 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲

زنگ انقلاب19

به مناسبت سي و پنجمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، زنگ انقلاب در مدارس صومعه‌سرا نواخته شد.

زنگ انقلاب بصورت نمادين در مدرسه دخترانه 17 شهریور و تمامي مدارس شهرستان با حضور فرماندارو رییس اداره آموزش و پرورش و سایر مسئولين زده شد.

در اين مراسم اسماعیل رجبی فرماندار صومعه سرا ضمن تبريك بمناسبت فرا رسيدن سي و پنجمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: از آنجاييكه دانش‌آموزان و نسل جوان امروز، آينده‌سازان فرداي ايران اسلامي هستند لذا زنگ انقلاب در حضور دانش‌آموزان مدارس زده خواهد شد.

وي ضمن تاكيد بر دانش‌آموزان در تمسك به قرآن كريم و الگو گرفتن از اين كتاب الهي گفت: اگر همه مستكبران دنيا و جهان و رژيم طاغوت از قرآن شناخت كافي داشتند اين همه مشكلات و معضلات براي كشورهاي ديگر ايجاد نمي‌كردند.

رجبی يكي از عوامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامي در هر كشور و نظامي را مردم آگاه و بصير عنوان و اذعان کرد: پيروزي انقلاب اسلامي ما مديون حضور مردم با بصيرت و انقلابي است كه با پيروي از رهبري شجاع و ولايت‌مدار و با توكل بر خداوند متعال پرچم ايران را برافراشتند.

 وي در ادامه خاطرنشان كرد: امروز دشمنان با ايجاد تحريم‌هاي شديد اقتصادي درصدد است تا با جنگ نرم و فرهنگي جوانان كشور علی‌الخصوص نسل دانش‌آموزي را منحرف کند.

وي افزود: امروز شما دانش‌آموزان بايد با كسب علم و ادب و دانش از فرصت‌ها حداكثر استفاده کرده تا بتوانيم در مقابل اين تحريم‌ها و جنگ  نرم همانند جنگ سخت ايستادگي و مقاومت كنيم.

فرماندار صومعه‌سرا در پايان يادآور شد: امسال بمناسبت سي و پنجمین پيروزي انقلاب اسلامي افزون بر90 برنامه فرهنگي، ورزشي، هنري و همچنين بالغ بر 60 پروژه عمراني – توليدي با اعتباری افزون بر 174 ميليارد ريال در صومعه‌سرا اجرا خواهد شد.

انتهاي پیام






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد