صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






زنگ انقلاب در بندر آستارا نواخته شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و نخستین روز از گرامیداشت دهه فجر زنگ انقلاب در بندر آستارا نواخته شد.  زنگ انقلاب 12 بهمن با دستان پدر شهید شهرام شفاهی به صورت نمادین در مدرسه دخترانه فرندخت آستارا به صدا در آمد. دکتر کیوان اسدپور، فرماندار بندر آستارا در این […]

کد خبر : 7045 | 8:53 ق.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۲

زنگ انقلاب18

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و نخستین روز از گرامیداشت دهه فجر زنگ انقلاب در بندر آستارا نواخته شد.

 زنگ انقلاب 12 بهمن با دستان پدر شهید شهرام شفاهی به صورت نمادین در مدرسه دخترانه فرندخت آستارا به صدا در آمد.

دکتر کیوان اسدپور، فرماندار بندر آستارا در این آیین دهه فجر را یادآور رشادت‌های دلاورمردان و شیر زنان ایرانی در برابر رژیم شاهنشاهی دانست و خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با همراهی مردم این انقلاب را به پیروزی رساند و همه باید قدر این نظام را دانسته و از ارزش‍ها و آرمان‌های آن با جان و دل دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از شکل گیری انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود، افزود: نقش دانش‌آموزان همانطور که در رقم خوردن پیروزی انقلاب پررنگ بود در سایر رویدادها نیز مهم است و به این خاطر باید هدف امام(ره) از شکل گیری انقلاب برای نوجوانان و جوانان بیان شود.

فرماندار بندر آستارا تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب اسلام است و ما هیچ جای دنیا چنین حکومتی را سراغ نداریم.

دکتر اسدپور در پایان سخنان خود اقتدار کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا و هدایت‌های رهبری دانست و بر حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

گفتنی است، تجلیل از دانش آموزان به دنیا آمده در بهمن ماه، قرائت مقاله با موضوع انقلاب و زندگی نامه حضرت امام خمینی(ره) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد