صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب ما زمینه‌ساز جهانی شدن اسلام است

امام جمعه سیاهکل گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران زمینه‌ساز پذیرش اسلام در سراسر دنیا می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی در جمع اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی عامل بازگشت بشریت به سوی دین بود، اظهار کرد: جهان مسیحیت نیز از فواید انقلاب اسلامی بهره‌مند شده است.

کد خبر : 705 | 3:16 ب.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۱

امام جمعه سیاهکل گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران زمینه‌ساز پذیرش اسلام در سراسر دنیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی در جمع اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی عامل بازگشت بشریت به سوی دین بود، اظهار کرد: جهان مسیحیت نیز از فواید انقلاب اسلامی بهره‌مند شده است.

وی، انقلاب اسلامی را احیاگر دوباره اسلام دانست و گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) چهره حقیقی دین را به جهانیان نشان داد.

این مسئول اضافه کرد: بر خلاف برخی که دین را امری خرافی و حتی افیون توده‌ها می‌دانستند، امام(ره) نشان داد که دین به طور کامل منطبق بر عقلانیت است.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی اسلام‌گرایی در دنیا در حال گسترش است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر در جوامع غربی توجه بسیاری به اسلام جلب شده است و بسیاری از مردم به ویژه جوانان مسلمان شده‌اند.

شیدایی امام خمینی (ره) را احیاگر اسلام ناب در عصر حاضر نامید و گفت: به یاری خداوند، انقلاب اسلامی مردم ایران زمینه‌ساز پذیرش اسلام در سراسر دنیا می‌شود.

وی خبرنگاری را نوعی هنر دانست و افزود: هنر زمانی ارزشمند می‌شود که همراه با هدفی بزرگ باشد.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه شعار بی‌طرفی رسانه‌ها یک دروغ بزرگ است، تصریح کرد: بیشتر رسانه‌های بزرگ دنیا برای اهداف نظام استکبار فعالیت می‌کنند.

وی، هدف الهی یک خبرگزاری را سبب ارزشمند شدن کار آن دانست و گفت: سایت‌های اینترنتی که برای اهداف دشمن فعالیت می‌کنند نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی خائن هستند.

به گفته شیدایی، برخی سایت‌های خائن مانند سامری در زمان حضرت موسی(ع) از هنر خود برای انحراف افکار عمومی از مسیر حق استفاده می‌کنند.

وی خبرنگاری را شغلی بسیار حساس و مهم خواند و خاطر نشان کرد: اگر هدف خبرنگار دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام ناب باشد که موجب ارزشمندی و مقدس شدن شغل او می‌شود.

امام جمعه سیاهکل اضافه کرد: برخی خبرها که موجب ضربه به نظام اسلامی و یا آسیب به آبروی فرد مومنی می‌شود نباید منتشر شود.

وی با بیان اینکه ضربه خبری و رسانه‌ای نظام اسلامی به جبهه استکبار بیش از ضربه نظامی بوده است، تصریح کرد: رسانه‌ها علاوه بر داشتن تفکر اصولگرایی باید از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کنند.

شیدایی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند موجب تسریع در توسعه و پیشرفت کشور شوند، یادآور شد: اگر خبرنگاری در مسیر درست و حق حرکت کند ارزش کار او حتی از ارزش کار شهدا نیز می‌تواند بیشتر باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد