صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






صد و پنجاه ویژه برنامه دهه فجر سپاه قدس گیلان

هامون محمدی در مراسم بزرگداشت آغاز دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است. به گفته وی انقلاب اسلامی با وحدت کلمه ملت ایران و رهبری شجاعانه و حکیمانه امام (ره) به پیروزی رسید. فرمانده سپاه قدس گیلان به فراگیر شدن انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و […]

کد خبر : 7057 | 9:19 ق.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۲

محمدی هامون

هامون محمدی در مراسم بزرگداشت آغاز دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

به گفته وی انقلاب اسلامی با وحدت کلمه ملت ایران و رهبری شجاعانه و حکیمانه امام (ره) به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان به فراگیر شدن انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز آزادیخواهان جهان با الگوبرداری از انقلاب اسلامی و اقتدا به امام (ره) برای مقابله با مستکبران دنیا تلاش می‌کنند.

وی حراست از اندیشه‌های امام (ره) و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در اجرای برنامه‌های دهه فجر را یکی از ضرورت‌ها دانست و یادآور شد: این برنامه‌ها به صورت گسترده در شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود.

وی افتتاح 35 نمایشگاه کتاب انقلاب و دفاع مقدس، مراسم نمادین استقبال ورود حضرت امام (ره)، پخش فیلم‌های جشنواره عمار، نشست سیاسی و بصیرتی پایوران رسمی و وظیفه را از جمله برنامه‌ها برشمرد.

محمدی، ادامه داد: دیدار و تجلیل از جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اختتامیه جشنواره فیلم بسیج، اجرای مراسم صبحگاه سراسری و نواختن زنگ فجر انقلاب اسلامی، ویزیت رایگان بیماران توسط پزشک عمومی از برنامه‌های دهه فجر است.

وی از اجرای بالغ بر 150 برنامه به مناسبت پاسداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب توسط سپاه قدس در سراسر استان خبر داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره حقوقی رایگان، نشست سیاسی و بصیرتی کارگران بسیجی، تشکیل مجامع و شوراهای بسیج فرهنگیان از جمله این برنامه‌ها است.

وی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب، محفل انس با قرآن، دیدار دانش‌آموزان نخبه فرهنگی و علمی با فرماندهان سپاه و مسئولان کمیته‌های اجرایی بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

محمدی عنوان کرد: جشن پیروزی انقلاب با محوریت روز ملی فناوری هسته‌ای، تجلیل از برگزیدگان مسابقات مقاله‌نویسی، برگزاری جشن سراسری نونهالان انقلاب از برنامه‌های روزهای دوم و سوم است.

وی برگزاری نشست‌ حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی و پیامکی، ارائه مشاوره حقوقی رایگان را از جمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان افتتاح پروژه‌های عمرانی، ساخت منازل محرومان، گلزار شهدا را بخشی از برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

وی از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اعزام جانبازان بسیجی به مشهد مقدس، مسابقات ورزشی و… خبر داد.

به گفته محمدی، برگزاری 23 یادواره شهدا در سطح نواحی، مسابقات کتابخوانی پزشکان، فضاسازی فرهنگی و … از دیگر برنامه‌های سپاه در دهه فجر گیلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد