صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری ۵۹ جشنواره ورزشی در روستاهای گیلان به مناسبت دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۵۹ جشنواره فرهنگی ورزشی، بومی و محلی در روستاهای گیلان برگزار می‌شود. مسعود رهنما با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در سطح استان، اظهار کرد: 342 برنامه فرهنگی ورزشی مربوط به آقایان  و 206 برنامه دربخش بانوان در سطح استان برگزار می‌شود. […]

کد خبر : 7078 | 9:43 ب.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۲

رهنما50

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۵۹ جشنواره فرهنگی ورزشی، بومی و محلی در روستاهای گیلان برگزار می‌شود.

مسعود رهنما با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در سطح استان، اظهار کرد: 342 برنامه فرهنگی ورزشی مربوط به آقایان  و 206 برنامه دربخش بانوان در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: 59 برنامه درقالب جشنواره‌های بومی و محلی در روستاها و بقیه با مشارکت شهرداری، نیروی دریایی، علوم پزشکی، امور روستایی استانداری وآموزش وپرورش برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: این برنامه‌های شامل کشتی‌گیله مردی، تناب‌کشی، قیش‌بازی و سایر بازی‌های بومی و محلی است.

رهنما با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج خزر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، تصریح کرد: تاکنون شطرنج‌بازان 15 کشور برای حضور دراین رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که برای نخستین بار با هماهنگی فدراسیون ثبت‌نام و واریز ورودی‌ها بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای انقلاب، خاطرنشان کرد: رویکردهای فرهنگی و اخلاق‌مداری، توسعه مشارکت‌های مردمی و همکاری در فعالیت‌ها با سایر استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در راهپیمایی 22بهمن و حضور پرشور جامعه ورزش وجوانان را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به مهمترین برنامه‌های دهه فجر این اداره کل، تصریح کرد: حضور قهرمانان و جامعه ورزش و جوانان در و دیداربا خانواده معظم شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی، ایجاد غرفه توانمندی‌های اداره کل در نمایشگاه 22بهمن، تبلیغات محیطی و آذین‌بندی و چراغانی اداره کل و ورزشگاه‌ها و گلباران مزارشهدا از مهمترین برنامه‌های اداره کل است.

رهنما با اشاره به بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی و ورزشی گفت: این پروژه‌ها در قالب سالن و زمین ورزشی به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی انجام می‌شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد