صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






وقایع انقلاب برای کودکان ماسالی به تصویر در می‌آید

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال گفت: برای آشنایی هر چه بهتر نسل جدید وقایع انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان ماسالی به تصویر در می‌آید. تکتم عربان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به اهمیت آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از آنجا که کودکان و نوجوانان آشنایی چندانی با وقایع انقلاب ندارند و آن را درک نکرده‌اند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال وظیفه دارد این امر مهم را به کودکان آموزش دهد.

کد خبر : 708 | 3:17 ب.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۱

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال گفت: برای آشنایی هر چه بهتر نسل جدید وقایع انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان ماسالی به تصویر در می‌آید.

تکتم عربان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به اهمیت آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از آنجا که کودکان و نوجوانان آشنایی چندانی با وقایع انقلاب ندارند و آن را درک نکرده‌اند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال وظیفه دارد این امر مهم را به کودکان آموزش دهد.

وی درباره اجرای برنامه روز شمار وقایع انقلاب، گفت: در طول دهه فجر با حضور دانش‌آموزان و اعضای کانون، وقایع انقلاب به صورت داستان‌های تصویری بیان می‌شود تا ذهن کودکان نسبت به حوادث انقلاب آشنا شود.

این مسئول اجرای نمایش خلاق به همراه شعارنویسی توسط دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های این کانون برشمرد و افزود: معرفی شخصیت حضرت امام(ره)، برپایی نمایشگاه کتاب و سرگرمی های سازنده در کنار معرفی کتاب‌های انقلاب از دیگر برنامه‌های کانون در دهه فجر است.

وی، برگزاری کارگاه ادبی شامل داستان‌گویی، قطعه ادبی و شعرنویسی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در پایان نیز از آثار منتخب این کارگاه کتابی به نام «روزی که تو آمدی» تهیه می‌شود.

عربان اجرای کارگاه نقاشی را از دیگر برنامه‌های مرکز مذکور عنوان کرد و افزود: در طول دهه فجر برنامه‌هایی با حضور دانش‌آموزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که به صورت ویژه اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری اداره‌های آموزش و پرورش و بهزیستی ماسال، جشن انقلاب با حضور کودکان و نوجوانان در این مرکز برگزار می‌شود.

به گفته مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال، برای نخستین بار ویژه برنامه سبک زندگی سالم به همراه برنامه‌های متنوع برای کودکان در دهه فجر به اجرا گذاشته می‌شود.

وی اذعان کرد: کودکان از طریق آموزش و مسابقه با غذاهای سالم نیز آشنا شده و در پایان سفره سالم را نقاشی می‌کنند.

به گزارش فارس، مرکز فعلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال در سال 1376 افتتاح شده و اکنون از 923 عضو ثبت شده حدود 350 عضو فعال دارد.

فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال در راستای رشد خلاقیت و شکوفایی استعدادهای آنها در بخش‌های فرهنگی، هنری ادبی علمی و دینی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد