صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






افتتاح نمایشگاه توانمندی کشاورزی کشور در رشت با حضور ۷ استان کشور

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور هفت استان نمونه کشاورزی نمایشگاه توانمندی بخش کشاورزی کشور در رشت گشایش یافت. علی‌اصغر جهانی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بخش کشاورزی کشور در سالن وارش این شهر، اظهار کرد: در این نمایشگاه استان‌های گیلان، خراسان رضوی، فارس، خوزستان، تهران، همدان و زنجان در 27 غرفه […]

کد خبر : 7096 | 11:09 ق.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲

81024095-5468201

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور هفت استان نمونه کشاورزی نمایشگاه توانمندی بخش کشاورزی کشور در رشت گشایش یافت.

علی‌اصغر جهانی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بخش کشاورزی کشور در سالن وارش این شهر، اظهار کرد: در این نمایشگاه استان‌های گیلان، خراسان رضوی، فارس، خوزستان، تهران، همدان و زنجان در 27 غرفه حضور دارند و با 15 درصد تخفیف محصولاتی شامل صنایع دستی گیلان، برنج، چای، گوشت، مرغ، فرآورده‌های آبزی و شیلاتی، روغن، حبوبات، ادویه‌جات و سایر اقلام خوراکی را به فروش می‌رسانند.

وی با بیان اینکه ایام دهه مبارک فجر از ایام سرنوشت‌ساز در تاریخ این سرزمین است، افزود: مردم هر سال بر طبق وظیفه عقلی که دارند این ایام را گرامی می‌دارند.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان درباره زمان این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 12 تا 21 بهمن ماه امسال در سالن وارش رشت برای بازدید عموم آزاد است و شهروندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 21 شب از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

جهانی هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی بخش کشاورزی را شناسایی ماهیت و اهداف انقلاب، تجدید عهد با بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبری بیان کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به ظاهر توانمندی بخش کشاورزی و تولید را مطرح می‌کند، تصریح کرد: در حقیقت این نمایشگاه در حد خودش حلقه‌ای از اقتصاد مقاومتی است، وقتی در فرآیندی از تولید کننده و مصرف کننده حمایت شود جهاد اقتصادی انجام می‌شود.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به برنامه‌های متنوع کمیته روستایی و عشایری در دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: دو هزار و 395 روستای گیلان دهیاری دارد که با همکاری شوراها و دهیاری‌ها در سطح روستاها جشن‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می‌‌شود.

جهانی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در سطح روستاهای استان، تصریح کرد: چهار جشنوار مختلف فرهنگی، هنری، بومی و محلی در شهرستان‌های رشت، املش و رضوانشهر شامل مسابقات قیش‌بازی، کشتی گیله‌مردی، موسیقی سنتی و نمایش اجرامی‌شود.

وی، برگزاری محافل انس با قرآن در 35 روستای شهرستان‌های املش، انزلی، رضوانشهر، ماسال، رشت و صومعه‌سرا و برگزاری 10 یادواره شهیدان دوران انقلاب در روستاهای گیلان را از برنامه‌های مهم این دهه بیان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد