صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان تالش

فرماندار تالش از افتتاح 77 پروژه عمرانی این شهرستان با 9 میلیارد و 400 میلیون تومان در دهه فجر خبر داد. کریم شعبانی، اول بهمن در جمع اعضای کاروان خبری فجر در محل فرمانداری شهرستان تالش نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در انعکاس عملکرد خدمتگزاران مردم در دولت را مهم دانست.

کد خبر : 747 | 9:12 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

فرماندار تالش از افتتاح 77 پروژه عمرانی این شهرستان با 9 میلیارد و 400 میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.

کریم شعبانی، اول بهمن در جمع اعضای کاروان خبری فجر در محل فرمانداری شهرستان تالش نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در انعکاس عملکرد خدمتگزاران مردم در دولت را مهم دانست.

وی با استقبال از خبرنگاران، حرکت این کاروان را یک رسالت مهم برشمرد و افزود: از خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار می‌رود تا در انعکاس اقدام‌های دولت در ایام‌الله دهه فجر توجه و تلاش بیشتری نشان دهند.

رئیس ستاد دهه فجر تالش، دهه فجر را بازتاب دهنده آرمان‌ها و ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی نامید و گفت: ما باید با ارائه خدمات هر چه بیشتر امید و نشاط مردم را تقویت کنیم و خدمات ما در مقابل وفاداری و رشادت‌های این مردم بزرگ و انقلابی قطره‌ای بیش نیست.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در شناساندن و انتقال اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نسل حاضر و جوان نقش مهمی دارند، اذعان کرد: در راستای منویات مقام عظمای ولایت در نامگذاری امسال با نام «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی خوبی در طول دهه مبارک فجر خواهیم بود.

شعبانی اضافه کرد: علاوه بر ده‌ها پروژه کوچک و متوسط، چند پروژه مهم و بزرگ نیز در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار و مسئولان و مردم شریف شهرستان در شهرها افتتاح می‌شود.

وی با برشمردن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان تالش در بخش‌های مختلف، از پیگیری تسریع در اجرای پروژه تالش به آستارا که از پروژه‌های مهر ماندگار است، خبر داد.

فرماندار تالش با اشاره به اهمیت نقش صنعت، گردشگری و وجود توانمندی‌های بالقوه در تالش، خاطر نشان کرد: با حمایت از طرح‌های گردشگری، گسترش این بخش موجب رونق و توسعه تالش می‌شود و از سرمایه‌گذاران می‌خواهیم تا در این شهرستان حضور یابند و طرح‌های گردشگری را پیگیری کرده و اجرا کنند.

شعبانی از افتتاح 77 پروژه عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 400 میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تالش و مسئول کمیته هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر این شهرستان نیز در جلسه مذکور با خیرمقدم و استقبال از حضور خبرنگاران استان در تالش، حرکت این کاروان خبری را یک نوآوری و ابتکار از طرف دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه مبارک فجر استان دانست و گفت: این امر موجب آشنایی خبرنگاران با برنامه‌ها و پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در گیلان می‌شود.

چنگیز شکوری، خبرنگاران را چشم بینای جامعه نامید که با دیدن و انعکاس حقایق در جامعه شور و نشاط و امید را افزایش داده و موجبات دلگرمی دوستداران نظام را فراهم می‌کنند.

وی افزود: جامعه خبرنگاران در عرصه دفاع مقدس شهدای بزرگی مانند شهید آوینی و صارمی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و اکنون نیز در جهادی دیگر انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی در این مقطع حساس برگ افتخاری دیگر برای این عزیزان است.

IMG_8154

2

3






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد