صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان آستارا

فرماندار آستارا از افتتاح 37 پروژه عمرانی این شهرستان با 7 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد. کیوان اسدپور عصر امروز، اول بهمن در جمع اعضای کاروان خبری فجر گیلان در محل فرمانداری شهرستان آستارا نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم و حساس دانست و اظهار کرد: نقش خبرنگاران رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است که توانسته‌اند با نگاه هوشمندانه دستاوردهای نظام را به درستی به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر : 752 | 9:18 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

فرماندار آستارا از افتتاح 37 پروژه عمرانی این شهرستان با 7 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد.

کیوان اسدپور عصر امروز، اول بهمن در جمع اعضای کاروان خبری فجر گیلان در محل فرمانداری شهرستان آستارا نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم و حساس دانست و اظهار کرد: نقش خبرنگاران رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است که توانسته‌اند با نگاه هوشمندانه دستاوردهای نظام را به درستی به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر، افزود: خبرنگاران در تمام سال روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره اخبار و برنامه‌ها را با دقت و سرعت به مردم اطلاع‌رسانی کرده‌اند و امسال نیز انتظار می‌رود این اهتمام جدی و بیشتر شود.

این مسئول با قدردانی از تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به ویژه خبرنگاران و رسانه‌های محلی این شهرستان، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن توجه به برنامه‌های جشن انقلاب اسلامی، در بحث مشارکت مردمی در انتخابات نیز باید به صورت ویژه وارد میدان شوند.

فرماندار آستارا با اشاره به کلنگ‌زنی و بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان، خاطر نشان کرد: 37 پروژه در حوزه عمرانی، درمانی، آموزشی و چند پروژه دیگر در حوزه‌ها در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و مردم ولایت‌مدار و مومن شهرستان افتتاح می‌شود.

اسدپور تشکیل کاروان خبری دهه فجر در گیلان را یک ابتکار جالب از طرف دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه مبارک فجر استان دانست و گفت: تعامل با رسانه‌ها همواره در دستور کار مسئولان و دولتمردان خدمتگزار بوده که این روند همچنان ادامه می‌یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان مرزی آستارا نقش خود را در پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان به خوبی ایفا کرده‌اند، افزود: مردم مومن و ولایت‌مدار آستارا با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع می‌کنند و هرگز در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه کوتاه نمی‌آیند.

فرماندار آستارا، بهره‌برداری از طرح ملی آبرسانی، مخزن 6 هزار متر مکعبی بی‌بی یانلو، مرکز بهداشت و درمانی ویرمونی، بخش دیالیز، مسکن مددجویان، بازار میوه و تره‌بار را از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر امسال دانست.

1

2






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد