صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقات قهرمانی آب‌های آرام گیلان در دهه فجر

رئیس هیئت قایقرانی گیلان از برگزاری مسابقات قهرمانی آب‌های آرام استان به مناسبت دهه مبارک فجر در بندر انزلی و رشت خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان درباره برنامه‌های دهه مبارک فجر این هیئت، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آب‌های آرام استان به مناسبت دهه مبارک فجر در دو بخش انتخابی و قهرمانی استان برگزار می‌شود.

کد خبر : 768 | 9:48 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

13910629000310_PhotoA

رئیس هیئت قایقرانی گیلان از برگزاری مسابقات قهرمانی آب‌های آرام استان به مناسبت دهه مبارک فجر در بندر انزلی و رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان درباره برنامه‌های دهه مبارک فجر این هیئت، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آب‌های آرام استان به مناسبت دهه مبارک فجر در دو بخش انتخابی و قهرمانی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز نخست مسابقات 13 بهمن ماه قایقرانان در گروه‌های سنی بزرگسالان، جوانان و پیشکسوتان و در گروه نونهالان و نوجوانان به صورت انتخابی برای مسابقات قهرمانی استان با یکدیگر دیدار می‌کنند.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان درباره مکان این رقابت‌ها اضافه کرد: مسابقات در پیست قایقرانی بندر انزلی انجام می‌شود.

به گفته وی، رقابت‌های قهرمانی گیلان و انتخاب برترین قایقرانان در گروه سنی نونهالان و نوجوانان 20 بهمن ماه جاری در پیست استخر دانشجوی رشت انجام می‌شود.

شعبانی این رقابت‌ها را در مواد کایاک و کانو کانادایی برای بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان و تورینگ در گروه سنی پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه گیلان به دلیل داشتن فضای آبی مناسب قایقرانی، یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های کشورمان در این رشته ورزشی است، تصریح کرد: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان با حضور 8 روئینگ سوار از 25 دی ماه امسال در پایگاه قهرمانی ‏روئینگ بندر انزلی آغاز شد و تا 16 بهمن ماه جاری ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به بازیکنان حاضر در این اردو خاطر نشان کرد: سولماز عباسی و مریم سعیدی از تهران، مهسا چاور و فرحناز عشقی از زنجان، حمیرا برزگر، نازنین ملادی و منا ‏فیضی از گیلان و شیما جباری از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله اردو هستند.

وی افزود: ملی‌پوشان زیر نظر بهناز ‏مرادخانی مربی و مریم احسانی دستیار مربی تمرینات خود را انجام می‌دهند.

شعبانی از صعود تیم گیلان به لیگ برتر کانوپولو خبر داد و گفت: لیگ دسته یک آقایان با برگزاری مسابقات هفته چهارم و قهرمانی باشگاه مرزبانی گیلان در زنجان به پایان رسید.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان، خاطر نشان کرد: 15 مسابقه در استخر شهید قامت بیات زنجان با حضور هیئت قایقرانی زنجان، هیئت قایقرانی تهران جوانان، هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری، باشگاه مرزبانی گیلان، هیئت قایقرانی تهران و هیئت قایقرانی استان اردبیل برگزار شد.

به گفته وی، در هفته پایانی این رقابت‌ها شش تیم برتر به مصاف هم رفتند و در پایان باشگاه مرزبانی گیلان با کسب 5 برد و 15 امتیاز اول شد و باشگاه مرزبانی گیلان مستقیما به لیگ برتر صعود کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد