صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره فرماندهان و شهدای والامقام شهرستان رودسر برگزار شد

یادواره فرماندهان و شهدای والامقام دهستان ماچیان شهرستان رودسر در شرق استان گیلان برگزار شد. فرمانده لشگر عملیاتی 16 قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران سبب بیداری ملت های آزاده دنیا در برابر حاکمان جائر و ستمگر شده، گفت: این فرهنگ ایثار و شهادت در واقع تاثیر […]

کد خبر : 7708 | 9:42 ق.ظ | ۱۱ اسفند , ۱۳۹۲

شهید

یادواره فرماندهان و شهدای والامقام دهستان ماچیان شهرستان رودسر در شرق استان گیلان برگزار شد.

فرمانده لشگر عملیاتی 16 قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران سبب بیداری ملت های آزاده دنیا در برابر حاکمان جائر و ستمگر شده، گفت: این فرهنگ ایثار و شهادت در واقع تاثیر خود را به معنای واقعی کلمه در جهان گذاشته و دیکتاتورها یکی پس از دیگری در حال ساقط شدن هستند.

سردار محمدعلی حق بین افزود: امروز هر توطئه ای علیه نظام ما بواسطه همین فرهنگ ایثار و شهادت چه از ناحیه داخل و چه خارج در هم می شکند و این مؤید آن است که این فرهنگ به خوبی تاثیر خود را گذاشته است.

وی با اشاره به رجزخوانی های استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: آنها به خوبی درک کرده اند که ملت ایران از فرهنگ عظیم عاشورا و امام حسین (ع)درس گرفته که زیر بار ظلم و ستم نروند و به همین علت توان رویارویی نظامی با ملت ایران را ندارد و بطور قطع هر اقدام نظامی علیه ملت ایران، پاسخ پشیمان کننده ای برای آنان دارد.

فرمانده لشگر عملیاتی 16 قدس گیلان با تاکید بر اینکه غرب نمی تواند اراده خود را به ملت ایران تحمیل کند، افزود: ملتی که شهادت را در درون خود نهادینه کرده، به هیچوجه تسلیم زیاده خواهی های استکبار نخواهد شد و آنان باید با ملت ایران از موضع برابر سخن گویند.

سردار حق بین با اشاره به جنگ روانی و تبلیغاتی استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: این امر نشان می دهد دنیای استکبار بطور عملی مقابل ملت ایران کم آورده و به همین علت به دنبال جنگ روانی و تبلیغاتی علیه نظام ما هستند.

وی در خاتمه سخنانش بر ضرورت حفظ هوشیاری و بیداری ملت در برابر توطئه ها و دسیسه های استکبار تاکید و اضافه کرد: همه باید با تاسی از ولایت فقیه که چراغ راه هدایت کشور است، گوش به فرمان باشیم و در این صورت است که می توانیم نظام خود را از هر گزندی مصون نگه داریم.

حاکیست در مراسم یادواره فرماندهان و شهدای والامقام دهستان ماچیان رودسر جمعی از مسوولان ، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

شهرستان رودسر حدود 700 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد