صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






كشاورزان نمونه آستارایی در دهه مبارك فجر تجلیل می شوند

رییس ستاد روستایی و عشایری دهه فجر آستارا گفت: به مناسبت دهه مبارك فجر كشاورزان نمونه این شهرستان تجلیل می شوند. حجت الاسلام 'محمود قویدل' روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با همكاری اداره جهاد كشاورزی آستارا 20 كشاورز نمونه و فعال این شهرستان شناسایی و تجلیل می شوند.

کد خبر : 771 | 9:50 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

رییس ستاد روستایی و عشایری دهه فجر آستارا گفت: به مناسبت دهه مبارك فجر كشاورزان نمونه این شهرستان تجلیل می شوند.

حجت الاسلام ‘محمود قویدل’ روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با همكاری اداره جهاد كشاورزی آستارا 20 كشاورز نمونه و فعال این شهرستان شناسایی و تجلیل می شوند.

وی با اشاره به اینكه این آیین در 18 بهمن در اداره جهاد كشاورزی برگزار می شود، افزود: معیار انتخاب كشاورزان نمونه سطح بالای تولید و كشت دوم محصولات كشاورزی توسط كشاورزان منطقه است.

وی برنامه های امسال دهه مبارك فجر را در سطح روستاهای بخش مركزی و لوندویل پربار ذكر و اضافه كرد: با همكاری شبكه دامپزشكی شهرستان آستارا جمعیت دام و طیور روستای عباس آباد به صورت رایگان واكسینه می شوند.

وی اجرای آیین جشن انقلاب در دهستان ویرمونی و همچنین بخش لوندویل را در 16 بهمن از دیگر برنامه های ستاد روستایی دهه فجر ذكر كرد و ادامه داد: این برنامه ها با محوریت مساجد برگزار می شود.

وی برپایی مراسم جشن انقلاب با سخنرانی روحانیان برجسته شهرستان در مساجد روستاهای هودول و تله خان را نیز از جمله آیین های فرهنگی و دینی دهه فجر عنوان كرد.

وی دهه فجر را بهترین فرصت در راستای تبیین بیش از پیش اهداف و آرمان های انقلاب برای نسل نوجوان و جوان ذكر و اظهار كرد: به همین منظور در 12بهمن اعضای ستاد روستایی و عشایری دهه فجر ضمن دیدار با خانواده های معزز شهدا ، مزار شهدای صحن امام زادگان ابرهیم و قاسم (ع) نیز با حضور دانش آموزان روستایی غبار روبی و عطر افشانی می شود.

وی از برگزاری مسابقه كتبی جشن 22 بهمن نیز خبر داد و بیان كرد: این مسابقه با همكاری اعضای هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج به صورت كتبی در سطح روستاهای شهرستان برگزار می شود كه در نتیجه به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد