صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم یادواره شهدای دانشجویی در شهرستان آستارا

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: مراسم یادواره شهدای دانشجویی،  در شهرستان آستارا برگزار می‌شود. سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این مراسم پرفیض معنوی جهت بزرگداشت و ارج نهادن به مقام والای شهدا به خصوص شهدای دانشجویی شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهدا با نثار جانشان در راه خدا و […]

کد خبر : 7718 | 9:44 ق.ظ | ۱۱ اسفند , ۱۳۹۲

شهیدان

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: مراسم یادواره شهدای دانشجویی،  در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این مراسم پرفیض معنوی جهت بزرگداشت و ارج نهادن به مقام والای شهدا به خصوص شهدای دانشجویی شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهدا با نثار جانشان در راه خدا و اسلام عزت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آوردند و ما مدیون آنان هستیم.

وی افزود: شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس با الگوگیری از مکتب سرخ عاشورا به میدان مبارزه با بعثیان و همدستانشان رفتند و درس فراموش ناشدنی به آنان دادند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه مراسم یادواره شهدای دانشجویی آستارا در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم معنوی حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا سخنرانی و کربلایی خلیل خوبکار مداحی میکند.

سرهنگ علیزاده گفت: در این یادواره از والدین و خانواده‌های سه تن از شهدای دانشجوی شهرستان شهید اردشیر عین اله زاده، شهید فریبرز اشجعی و شهید عباس نجفیار تجلیل می‌شود.

گفتنی است، این آیین معنوی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور و با همکاری کلیه واحدهای بسیح دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان برگزار میشود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد