صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام دانشجویان بسیجی گیلان به مناطق دوران دفاع مقدس

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به منظور بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ، راهی جنوب کشور شدند. رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: دانشجویان آگاه و با بصیرت ، گروه کاروان راهیان نور این دو شهرستان هستند که برای بازدید از مناطق جنگی و آشنایی […]

کد خبر : 7728 | 2:24 ب.ظ | ۱۱ اسفند , ۱۳۹۲

راهیان نور

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به منظور بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ، راهی جنوب کشور شدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: دانشجویان آگاه و با بصیرت ، گروه کاروان راهیان نور این دو شهرستان هستند که برای بازدید از مناطق جنگی و آشنایی با رشادت های جوانمردان هشت سال دفاع مقدس راهی سرزمین مردان خدایی می شوند.

مجتبی ملکی چوبری افزود: در این مرحله 128 دانشجو شامل 80 خواهر و 48 برادر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت و همچنین دانشگاه پیام نور فومن در قالب سه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی گفت: این تعداد دانشجوی بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مدت شش روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

وی اظهار داشت: این برنامه فرهنگی ، دینی ، اعتقادی و معنوی با تلاش سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با همکاری این واحد دانشگاهی به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان ، آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمانهای امام خمینی (ره) ، ارزشهای انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی است.

مسوول بسیج دانشجویی واحد فومن و شفت نیز در این باره گفت: کاروان زیارتی راهیان سرزمین نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همچون دهلاویه، شلمچه ، هویزه و … بازدید می کنند.

غلامحسین حسرتی در حاشیه آیین اعزام این دانشجویان بسیجی به خبرنگار ایرنا افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری گفتمان دانشجویی با موضوعات اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی از برنامه این کاروان در کربلای ایران است که انجام می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد