صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشن عاطفه‌ها در 1313 مدرسه گیلان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گیلان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک‌هزار و 3131 مدرسه این استان خبر داد. محمدعلی رمضانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری عاطفه‌ها در گیلان اظهار کرد: برای کمک به محرومان 370 هزار پاکت خالی در مدارس استان توزیع شد که این پاکت‌ها روز شنبه از مدارس جمع‌آوری می‌شود. […]

کد خبر : 7746 | 1:38 ب.ظ | ۱۲ اسفند , ۱۳۹۲

عاطفه ها11

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گیلان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک‌هزار و 3131 مدرسه این استان خبر داد.

محمدعلی رمضانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری عاطفه‌ها در گیلان اظهار کرد: برای کمک به محرومان 370 هزار پاکت خالی در مدارس استان توزیع شد که این پاکت‌ها روز شنبه از مدارس جمع‌آوری می‌شود.

وی از پایلوت کردن یک‌هزار و 313 مدرسه در گیلان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خبر داد و افزود: کمک‌های مردمی هر محل برای مردم محروم همان محل هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه در این استان 6 هزار یتیم داریم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا کمک‌ها در کوتاه‌ترین زمان به این کودکان برسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و 430 میلیون تومان کمک نقدی مردم گیلان جمع‌آوری شد، تصریح کرد: با توجه به بارش برف و بروز خسارت‌های فراوان در روستاها، از مردم می‌خواهیم بیشتر کمک کنند.

رمضانی پایگاه‌های بسیج هر محله را نیز از مکان‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد