صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی گردهمایی سالانه مجمع یاران انقلاب در شهرستان صومعه‌سرا

مسئول مجمع یاران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا از برپایی گردهمایی سالانه این مجمع با حضور بالغ بر 200 نفر از شوراهای بخش، دهستان‌ و روستاها در تاریخ 14 اسفند جاری خبر داد. خسرو زنبوری در مجمع یاران انقلاب این شهرستان تشکیل مجمع مذکور را یکی از اقدام‌های مؤثر فرهنگی در صومعه‌سرا دانست. وی با اشاره به […]

کد خبر : 7750 | 8:52 ق.ظ | ۱۳ اسفند , ۱۳۹۲

انقلاب
مسئول مجمع یاران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا از برپایی گردهمایی سالانه این مجمع با حضور بالغ بر 200 نفر از شوراهای بخش، دهستان‌ و روستاها در تاریخ 14 اسفند جاری خبر داد.
خسرو زنبوری در مجمع یاران انقلاب این شهرستان تشکیل مجمع مذکور را یکی از اقدام‌های مؤثر فرهنگی در صومعه‌سرا دانست.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های مجمع یاران انقلاب اسلامی در صومعه‌سرا تصریح کرد: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام و ترویج دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی از جمله اهداف مدون و کارآمد مجمع مذکور است.

مسئول مجمع یاران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا افزود: مجمع یاران انقلاب صومعه‌سرا متشکل از شوراهایی در سطح بخش، دهستان و روستاها برای اجرای برنامه‌های محوله است.

وی جلسه شوراهای مجمع یاران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا را در ماه یک‌بار عنوان کرد و ادامه داد: مباحث مختلفی در راستای تحقق اهداف این مجمع در شوراها بررسی و رایزنی می‌شود.

زنبوری از گردهمایی سالانه مجمع یاران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا خبر داد و گفت: این گردهمایی 14 اسفند ماه جاری با حضور بالغ بر 200 نفر از شوراهای مجمع در سالن اجتماعات شهید بهشتی صومعه‌سرا برپا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هر شورای مجمع یاران انقلاب صومعه‌سرا دارای تعدادی عضو برای فعالیت در مناطق مختلف شهری و روستایی است، یادآور شد: شورای بخش‌ها و دهستان‌ها هرکدام دارای یک مسئول، جانشین و 15 عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: شورای روستاهای صومعه‌سرا نیز متشکل از یک مسئول، جانشین و هشت عضو هستند.

به گفته زنبوری، تاکنون 175 نفر در شوراهای بخش، دهستان‌ها و روستاهای صومعه‌سرا در قالب مجمع یاران انقلاب اسلامی ساماندهی شده‌اند.

وی شوراهای بخش خواهران مجمع یاران انقلاب صومعه‌سرا را نیز فعال خواند و متذکر شد: شوراهای خواهران مجمع یاران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا نیز ساماندهی شده است.

مسئول مجمع یاران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا از برپایی گردهمایی سالانه این مجمع با حضور بالغ بر 200 نفر از شوراهای بخش، دهستان‌ و روستاها در تاریخ 14 اسفند جاری خبر داد. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921212001690#sthash.EdT5P573.dpuf

مسئول مجمع یاران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا از برپایی گردهمایی سالانه این مجمع با حضور بالغ بر 200 نفر از شوراهای بخش، دهستان‌ و روستاها در تاریخ 14 اسفند جاری خبر داد. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921212001690#sthash.EdT5P573.dpuf






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد