صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش استانی تجلی روزی حلال در حیات طیبه در شهر رشت برگزار شد

دبیر همایش تجلی روزی حلال در حیات طیبه، ترویج فرهنگ روزی حلال و کاهش آسیب های اخلاقی در این حوزه را از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش بیان کرد. حجت الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده در همایش استانی تجلی روزی حلال در حیات طیبه که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار […]

کد خبر : 7754 | 9:02 ق.ظ | ۱۳ اسفند , ۱۳۹۲

روزی حلال

دبیر همایش تجلی روزی حلال در حیات طیبه، ترویج فرهنگ روزی حلال و کاهش آسیب های اخلاقی در این حوزه را از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده در همایش استانی تجلی روزی حلال در حیات طیبه که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: رزق و روزی، یکی از مهم ترین مسائلی است که در زندگی فردی و اجتماعی بشر مطرح می شود.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ روزی حلال و کاهش آسیب های اخلاقی در این حوزه از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش بوده است.

وی بر ضرورت فرهنگ سازي در زمينه کسب روزي حلال در جامعه تاکید کرد و گفت: هرچه فرهنگ جامعه در اين زمينه ارتقا پيدا کند، باور کردن موضوع براي مردم آسانتر خواهد بود.

حجت الاسلام گلمیرزاده با تاکید بر اینکه همه آحاد جامعه در ارتقای فرهنگ عمومي و ترويج کسب و کار حلال باید تلاش کنند، تصریح کرد: اگر غیر این صورت گیرد آسيب آن گريبان زندگي فردي ما را هم خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری 8 هزار و 959 نفر در کارگاه های آموزشی این اداره شرکت کردند، گفت: 17 هزار و 918 نفر ساعت برنامه از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شده است.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به فرموده پیامبر (ص) که “هر كه چهل روز حلال بخورد خداوند دل او را نورانى مى‏كند و چشمه‏هاى حكمت را از دل او بر زبانش جارى مى‏سازد” گفت: در آیات و روایات، از طلب روزی حلال به عنوان یکی از اسباب آمرزش گناهان یاد شده است.

وی در پایان به آثار کسب روزی حلال در توسعه رزق و روزی در جامعه تاکید کرد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد