صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اقتصاد مقاومتی نقشه راه توسعه پایدار نظام اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی با توجه به تحریم‌ها و زورگویی مستکبران جهان نقشه راه توسعه پایدار نظام اسلامی است. آیت‌اله مختار امینیان در دیدار با مدیران بهزیستی گیلان، اظهار کرد: تلاش برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم باید هدف مسئولان باشد. […]

کد خبر : 7759 | 9:07 ق.ظ | ۱۳ اسفند , ۱۳۹۲

آیت‌اله مختار امینیان

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی با توجه به تحریم‌ها و زورگویی مستکبران جهان نقشه راه توسعه پایدار نظام اسلامی است.

آیت‌اله مختار امینیان در دیدار با مدیران بهزیستی گیلان، اظهار کرد: تلاش برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم باید هدف مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول عظیمی را با توجه به توجه ویژه به محرومان ایجاد کرده است، افزود: خدمت به محرومان و مستضعفان از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند و عملکردشان را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

امینیان، خاطرنشان کرد: حرکت مخلصانه و انقلابی مسئولان برای تسریع در خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم باید جهادگونه باشد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی با توجه به تحریم‌ها و زورگویی مستکبران جهان نقشه راه توسعه پایدار نظام اسلامی است.

مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه آستانه اشرفیه نخستین شهر در استان است که در آن حضور پیدا کردیم اظهار کرد: انجام وظایف بهزیستی زمانی مقدور است که ما از نیازهای واقعی مردم آگاه باشیم و این امکان‌پذیر نیست مگر اینکه ما در کنار مردم باشیم.

حسین نحوی‌نژاد افزود: ما باید از زبان بزرگانی مثل ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، فرمانداران، رسانه‌های گروهی که تمشیت امور مردم را برعهده دارند و همچنین خود محرومین و معلولین مسائل و مشکلاتشان را بشنویم تا در رفع هرچه بهتر مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم.

نحوی‌نژاد از دیگر برنامه‌های اداره بهزیستی گیلان را ملاقات‌های چهره به چهره با کارکنانی که در مناطق محروم و شهرستان‌ها وضعیت سنگین خدمات را برعهده دارند عنوان کرد و افزود: انجام این مهم در سفرهای شهرستانی به دست می‌آید.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد