صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توفيقات نظام مقدس جمهوري اسلامي بدون ايثارگري هاي شهدا محقق نمي شد

استاندار گيلان با بیان اينکه انقلاب اسلامي ايران انقلاب حماسه و عشق، ايثار و از خود گذشتگي ها است گفت: اگر ايثارگري هاي شهدا نبود امروز اين توفيقات را در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شاهد نبوديم. دکتر نجفي در جلسه شوراي سياست‌گذاري ستاد کنگره هشت هزار شهيد، سرداران و اميران در سپاه قدس گيلان […]

کد خبر : 7772 | 12:20 ب.ظ | ۱۴ اسفند , ۱۳۹۲

نجفی50

استاندار گيلان با بیان اينکه انقلاب اسلامي ايران انقلاب حماسه و عشق، ايثار و از خود گذشتگي ها است گفت: اگر ايثارگري هاي شهدا نبود امروز اين توفيقات را در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شاهد نبوديم.

دکتر نجفي در جلسه شوراي سياست‌گذاري ستاد کنگره هشت هزار شهيد، سرداران و اميران در سپاه قدس گيلان يادواره هاي شهدا را از راه هايي دانست که مي توان به وسيله آن فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه گسترش داد و افزود: بايد به کيفيت اين مراسم ها افزوده شود تا تأثيرگذاري بيشتر داشته و حضور آگاهانه مردم به ويژه جوانان افزايش يابد .

وي ادامه داد: نقش سخنراني ها در يادواره هاي شهدا در انتقال فرهنگ ايثار و پايداري بسيار اثرگذار است چرا که سخنراني در اين مراسم ها با ساير برنامه ها متفاوت است .

استاندار گيلان گفت: استانداري نيز آمادگي حمايت از برنامه هاي ستاد کنگره شهدا را دارد و معاونين برنامه ريزي، عمراني و سياسي امنيتي از سوي استاندار پيگير مسائل خواهند بود .

دکتر نجفي تأکيد کرد: مردم اساس انقلاب اسلامي ايران هستند و بايد مشارکت و حضور مردم را در اجراي برنامه هاي اين ستاد افزايش دهيم .

نماينده عالي دولت در گيلان خاطرنشان کرد: وظيفه ماست براي حفظ آثار انقلاب اسلامي ايران از برنامه هاي ستاد کنگره شهدا و ديگر برنامه هاي فرهنگي حمايت کنيم .

وي با اشاره به کاروان هاي هزار کاميوني پشتيباني به جبهه ها از گيلان به همت آيت ا… احسانبخش نماينده سابق ولي فقيه در گيلان اظهار کرد: گيلانيها در همه عرصه هاي نظام همواره پيشگام و سرآمد بوده اند و گيلان از استانهاي معدودي است که حضور پرشور شيرزنان را در جبهه هاي حق عليه باطل داشته است .

نماينده عالي دولت درگيلان با تأکيد براينکه ما خود نيازمنديم ايثارگري هاي شهدا را الگويي براي خدمت به مردم قرار دهيم گفت: خدمت به مردم موجب خوشنامي و رضايت اللهي مي شود .

دکتر نجفي با بيان اينکه  عشق و ايثار و از خود گذشتگي مردم ما در ابتداي انقلاب و دفاع مقدس موجب ايجاد آن حماسه ها و خاطرات ماندگار شد افزود: بايد اين فضا و روحيات در جوانان امروز ما نمايان شود و اين موضوع در برنامه هايي همچون اردوهاي راهيان نور و يادواره هاي شهدا نمود پيدا مي کند .

دکتر نجفي در ادامه با اشاره به تفاوت انديشه هاي جوانان امروز ما باگذشته و جنگ نرم و فرهنگي دشمن گفت: بايد به گونه اي عمل کنيم که جوانان ما با اراده خودشان راه درست و اصل را انتخاب کنند و روحانيون و متوليان فرهنگي در تحقق اين مسئله بسيار تأثير گذار هستند .

وي با اشاره به بيانات رهبرمعظم انقلاب در زمينه پرداختن به مطالبات مردم افزود: وقتي به ديدار خانواده هاي شهدا مي رويم آنها از ما مسئولين خدمت، حرکت، ساخت استان و رسيدگي به مردم و فقرا را انتظار دارند .

استاندار گيلان شيوه زندگي و ساده زيستي امام خميني ( ره ) و مقام معظم رهبري را الگو و ملاک مناسب براي سبك زندگي دانست و گفت: مسئولين بايد همواره روحيه کار و درخدمت به مردم بودن را به خود گوشزد کنند.

وي همچنين با اشاره به شرايط بودجه اي کشور و استان گفت: با تمهيداتي که درحال انديشيدن در بخش هاي داخلي و کشوري هستيم و تحقق اقتصاد مقاومتي ابلاغي مقام معظم رهبري و انديشه هاي رياست جمهور اميدواريم وضعيت بودجه اي استان بهبود پيدا کند.

دکتر نجفي همچنين گفت: اگر فرهنگ کار و توليد در روستاهايمان را بتوانيم تقويت کنيم بسياري از بيکاري استان برطرف خواهد شد .

استاندار گيلان ادامه داد: اگر از همه پتانسيل ها و توان استان بهره ببريم ، بيکاري ما ديگر اين ميزان بالا نخواهد بود.

سردار هامون محمدي فرمانده سپاه قدس گيلان هم در اين نشست با تقدير از حمايت هاي همه جانبه استاندار گيلان از برنامه هاي سپاه و نيز ستاد کنگره شهداي استان گفت: سپاه آمادگي دارد در همه بخشهاي استان و کشور براي توسعه هرچه بيشتر کمک کند .

سردار هامون محمدي انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به جامعه را بسيار مهم دانست و افزود : برنامه هاي ستاد کنگره شهداي گيلان واردوهاي راهيان نور مي تواند در تحقق اين امر نقش تأثير گذار را ايفاء کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد