صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در شهر رشت برگزار می‌شود

فرماندار رشت از برگزاری سه جلسه هماهنگی برای برگزاری ایام فاطمیه (س)در این شهر خبر داد و گفت: ویژه برنامه های ایام فاطمیه همزمان با ایام نوروز ۹۳ در رشت برگزار می‌شود. سیدعیسی مهدوی با اشاره به اینکه برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی کامل داریم، اظهار کرد: تفسیر اسلام ناب محمدی (ص) برگرفته از […]

کد خبر : 7780 | 12:43 ب.ظ | ۱۴ اسفند , ۱۳۹۲

عیسی مهدوی50

فرماندار رشت از برگزاری سه جلسه هماهنگی برای برگزاری ایام فاطمیه (س)در این شهر خبر داد و گفت: ویژه برنامه های ایام فاطمیه همزمان با ایام نوروز ۹۳ در رشت برگزار می‌شود.

سیدعیسی مهدوی با اشاره به اینکه برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی کامل داریم، اظهار کرد: تفسیر اسلام ناب محمدی (ص) برگرفته از سیره ائمه (ع) و قرآن است.

وی با بیان اینکه باید حرمت ایام شهادت حضرت زهرا (س) حفظ و گرامی داشته شود، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) سردمدار نگاه به اسلام بوده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه تاکنون سه جلسه هماهنگی برای برگزاری ایام فاطمیه (س) در رشت تشکیل شده است، تصریح کرد: مراسم‌های ایام فاطمیه به صورت ویژه در سطح شهر رشت برگزار می‌شود.

مهدوی با اشاره به اینکه ایام نوروز با شهادت حضرت زهرا (س) تقارن پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار گیلان همواره ارادت خود را به ائمه معصومین (ع) در مناسبت‌های مختلف نشان داده‌اند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد