صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اصلی ترین وظیفه مسلمانان وحدت در برابر ظلم و فساد صهیونیسم است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اولین وظیفه مسلمانان وحدت، همدلی و مهربانی و ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی و برائت از توطئه های شوم یعنی ظلم و فساد آنهاست. حجت السلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی در مراسم یادواره سرداران و 405 شهید والامقام فومن که در مسجد جامع این شهرستان برگزار […]

کد خبر : 7801 | 8:41 ق.ظ | ۱۷ اسفند , ۱۳۹۲

تویسرکانی

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اولین وظیفه مسلمانان وحدت، همدلی و مهربانی و ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی و برائت از توطئه های شوم یعنی ظلم و فساد آنهاست.

حجت السلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی در مراسم یادواره سرداران و 405 شهید والامقام فومن که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، افزود: هرکس از عنوان ˈوحدتˈ و ˈبرائتˈ برای تفرقه و دشمنی با برادران مسلمان استفاده کند، عمل شیطانی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دوران بازگشت انسان ها به دین و ارزش های الهی و معنویت است و انقلاب اسلامی سرآغاز این رجعت نورانی است که موجب شده شیطان و مستکبران تلاش خود را برای مانع تراشی در برابر این حقیقت مضاعف کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ادامه داد: امروز مستکبران برای مقابله با محوریت دین در جوامع بشری، فساد و بی بند و باری را بطور فزاینده گسترش داده اند و ایران اسلامی بدلیل کانون معنویت و نورانیت در دنیا، در نوک تهاجم فرهنگی و اخلاقی جبهه کفر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مستکبران برای ضربه زدن به مسیر بندگی و عبودیت، منافقانه در میان مومنان رسوخ می کنند، اظهار داشت: گروه های تکفیری بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام هستند که با شعار توحید؛ قتل و غارت و جنایت های بیشماری را بر مسلمانان و شیعیان تحمیل کرده اند.

حجت الاسلام تویسرکانی هدف اصلی آمریکا و صهیونیست ها از حمایت گروه های تکفیری را زشت و خشن نشان دادن چهره اسلام عنوان کرد و گفت: گروه های تکفیری در میان شیعیان نیز با عنوان شیعیان برائتی در حال شکل گیری است که این گروه ها همان کارکرد گروه های تکفیری در میان اهل سنت را برای دشمنان اسلام دارد.

وی با بیان اینکه گروه های تفکیری شکل گرفته در میان شیعیان، امروز 15 شبکه ماهواره ای را در دست گرفته اند، خاطرنشان کرد: براساس سیره و گفتار اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، شیعه واقعی هیچگاه برای اثبات حقانیت تشیع، متوسل به فحاشی و توهین به مقدسات اهل سنت نمی شود.

تویسرکانی در ادامه انقلاب اسلامی را یک انقلاب الهی با پشتوانه مردمی تحت رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر عقلانیت، خردگرایی و بر پایه حقوق بشر و احکام نورانی اسلام بوده و غرب در برخورد با آن مستأصل است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رفتارهای چندگانه غربی ها و آمریکایی ها در مسیر مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: این مذاکرات با هدایت های رهبر انقلاب اسلامی و تدبیر دولتمردان دلیل عزت ایران است نه دلیل ذلت ما.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: این شش کشور اگر قدرت داشتند تو سر ما می کوبیدند و کشورمان را پر از بمب می کردند ولی الان با توجه به اذعان رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه ایران کشوری قدرتمند و دارای برنامه استراتژیک است، وارد مذاکره شده اند.

وی در خاتمه سخنانش؛ حضور در مجلس شهیدان را مایه افتخار دانست و ادامه داد: مسیری که شهدا رفتند، مسیر فتح المبین و نابودی دشمنان قرآن و مبارزه با ظلم و فساد است و هم اکنون موفقیت های خود را مرهون و مدیون خون شهیدان هستیم و به حمدالهی در مسیر پر از امید ، سرور و بهجت علی رغم وجود مشکلات حرکت می کنیم.

وی گفت: خون شهدا عامل فراگیر شدن کلمه زیبای اسلام در دنیا شده و دشمنان بنا به وعده الهی در دوره آخرالزمان دیگر نمی توانند جلوی اسلام و دین گرایی مردم جهان را بگیرند و مایوس شده اند.

در این مراسم که با حضور خانواده های معزز شاهد و ایثارگر، روحانیون، مسوولان، بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد؛ حاضران یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی را گرامی داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد