صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از کتاب «به رنگ ایمان» با محوریت زندگی  نامه شهید سید جوادی

رونمایی از کتاب «به رنگ ایمان» با محوریت زندگی  نامه شهید سید مهدی سید جوادی همزمان با دوازدهمین جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی استان گیلان در رشت، انجام شد. در حاشیه دوازدهمین جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی استان گیلان که در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت برگزار شد، از کتاب زندگی  نامه شهید سید مهدی […]

کد خبر : 7806 | 8:53 ق.ظ | ۱۷ اسفند , ۱۳۹۲

IMAGE634277484293088750

رونمایی از کتاب «به رنگ ایمان» با محوریت زندگی  نامه شهید سید مهدی سید جوادی همزمان با دوازدهمین جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی استان گیلان در رشت، انجام شد.

در حاشیه دوازدهمین جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی استان گیلان که در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت برگزار شد، از کتاب زندگی  نامه شهید سید مهدی سید جوادی با عنوان «به رنگ ایمان» رونمایی شد.

شهید سید مهدی سید جوادی که دانشجوی مهندسی الکترونیک از دانشگاه بیرمنگام انگلستان بود در تاریخ 1340 در دزفول متولد شد. این شهید که از دانشجویان پیرو خط امام(ره) و ساکن شهر رشت بود در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمان های امام(ره) و دفاع از ارزش های اسلامی از دانشگاه بیرمنگام انگلستان به میهن بازگشت و با حضور در جبهه های حق علیه باطل جان خود را در سن 27 سالگی در منطقه خسروآباد مورخ اول مرداد سال 67 در عملیات مرصاد، نثار اسلام و ایران کرد.

در فراز کوتاهی از وصیت نامه این شهید امده است” برشما باد پیروی از خط ولایت فقیه! بر شما باد خود شناسی و سپس خود سازی! بر شما باد قرآن، قرآن قرآن! و مبادا دیگران در علم و عمل به آن برشماپیشی گیرند!”

در این مراسم، اهداف برگزاری جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی گیلان، شناسایی و تجلیل از نخبگان علمی بسیج دانشجویی استان، تقویت روحیه مطالبه گری برمبنای داشته ها و آورده های علمی از نهادهای متولی و نیز ساماندهی و حمایت مالی از آنان عنوان شد.

گفتنی است در این مراسم 216 اثر در بخش های مقاله علمی، طرح پژوهشی، اختراع، تالیف و مجامع به دبیرخانه ارسال و پس از داوری از 25 اثر برتر تجلیل به عمل آمد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد