صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بهترین خروجی یادواره شهدا تحقق آرمان‌های آنها است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر به‌سزایی در زندگی ما دارد،گفت: بهترین خروجی یادواره شهدا، جدیت در تصمیم و عزم راسخ برای تحقق آرمان‌های شهدا است. هامون محمدی در یادواره 405 شهید دوران دفاع مقدس شهر رشت اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تاثیر بسزایی در زندگی ما دارد و می‌تواند […]

کد خبر : 7809 | 9:00 ق.ظ | ۱۷ اسفند , ۱۳۹۲

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر به‌سزایی در زندگی ما دارد،گفت: بهترین خروجی یادواره شهدا، جدیت در تصمیم و عزم راسخ برای تحقق آرمان‌های شهدا است.

هامون محمدی در یادواره 405 شهید دوران دفاع مقدس شهر رشت اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تاثیر بسزایی در زندگی ما دارد و می‌تواند یاد و خاطره شهدا را در دل مردم زنده کند.

وی افزود: این یادواره‌ها تنها برای شهدا نیست بلکه برای درس گرفتن خودمان از شجاعت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌ کسانی است که تنها سرمایه‌ بزرگ خود را که جانشان بود برای آرمان‌‌های خود نثار کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در این یادواره‌ها یادآور می‌شویم چه مسئولیت‌ها و وظایفی داریم تا انجام دهیم و در مسیر شهدا قرار بگیریم مسیری که مشخص شده و باید بتوانیم انقلاب اسلامی را با یاد و خاطره شهدا به سمت جلو هدایت کنیم و آرمان‌‌های شهدا را محقق کنیم.

محمدی بهترین خروجی این گونه مراسم و جلسات را جدیت در تصمیم و عزم راسخ برای محقق کردن آرمان‌ای شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم همه از رهروان راه شهدا و پاسدار خون آنها باشیم.

وی تصریح کرد: مردم فومن با حضور در این یادواره نشان دادند که یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند و قدر دان از خودگذشتگی آنها هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد