صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت ‌الله رمضانی: دنیا تشنه اسلام ناب با نگاه عقلانی است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیا تشنه اسلام ناب است؛ اسلام جامع که با نگاه عقلانی و به دور از افراط و تفریط با انقلاب اسلامی از جانب امام(ره) معرفی شد و امروز با ولایت داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری پایدار است. آیت ‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان […]

کد خبر : 7834 | 11:02 ق.ظ | ۱۸ اسفند , ۱۳۹۲

رمضانی15

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیا تشنه اسلام ناب است؛ اسلام جامع که با نگاه عقلانی و به دور از افراط و تفریط با انقلاب اسلامی از جانب امام(ره) معرفی شد و امروز با ولایت داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری پایدار است.

آیت ‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 17 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حرکت نظام ما به سمت تمدن اسلامی است، اظهار کرد: تمام فعالیت ‌ها در بخش‌های مختلف باید در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و جایگاه خودمان را همواره مرور کنیم و با توجه به ضرورت‌ها، اولویت‌ها و آسیب‌ها زمینه‌های رشد را برای نظام فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری مقتدر نه تنها در خاورمیانه، بلکه در دنیای بین‌الملل است، افزود: این اقتدار ایران با نشاندن بزرگترین قدرت‌های دنیا بر سر میز مذاکره با ما درباره موضوعات مختلف ظهور می یابد که ایران اسلامی همواره در مقابل زورگویی ابرقدرت ها می‌ایستد و ایده و تئوری نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقام تبیین و توجیه قرار می دهد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برهمگان اعم از مردم و مسئولان نیاز است که در تراز و سمت انقلاب حرکت کنند، ادامه داد: لازمه حرکت در مسیر تراز انقلاب این است که زمینه های لازم را در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصاد و فرهنگی فراهم کنیم.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حیث محتوا بر پایه اسلامیت و از حیث شکل و قالب بر پایه مشارکت عمومی و جمهوریت شکل گرفته است، گفت: نظام ما بر اساس رأی مردم و با مشارکت و مقبولیت 99 درصدی به پیروزی رسیده است و ما شاهد استمرار حضور مردم بعد از انقلاب در عرصه‌‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22  بهمن و انتخابات‌ هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ انقلابی مردمی‌‌ تر از انقلاب اسلامی ایران در جهان وجود ندارد، تصریح کرد: بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران به دلیل وجود سه رکن اسلام با نگاه جامع و عقلانی به دور از ریشه لیبرالی و افراطی، مشارکت مردمی و جایگاه ولایت و رهبری است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای بقای انقلاب اسلامی باید این ارکان در تمام جوانب تقویت شوند، عنوان کرد: دنیا تشنه اسلام ناب است، اسلام جامع که با نگاه عقلانی و به دور از افراط و تفریط با انقلاب اسلامی از جانب امام خمینی(ره) معرفی شد و امروز با ولایت داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری پایدار است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد