صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری سوگواره یاس نبوی در 376 بقعه گیلان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان از برگزاری سوگواره یاس نبوی در 376 بقعه گیلان در فروردین 93 خبر داد. محمد قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه‌ برنامه نوروز در بقاع متبرکه سراسر گیلان اظهار کرد: تمام بقاع متبرکه در سطح گیلان در ایام نوروز برای بازدید زائران و مسافران باز است. *آغاز […]

کد خبر : 7867 | 9:46 ق.ظ | ۱۹ اسفند , ۱۳۹۲

بقعه
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان از برگزاری سوگواره یاس نبوی در 376 بقعه گیلان در فروردین 93 خبر داد.

محمد قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه‌ برنامه نوروز در بقاع متبرکه سراسر گیلان اظهار کرد: تمام بقاع متبرکه در سطح گیلان در ایام نوروز برای بازدید زائران و مسافران باز است.

*آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گیلان از 28 اسفند

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گیلان از 28 اسفند جاری آغاز می‌شود، افزود: طرح ویژه آرامش بهاری در 199 بقعه گیلان برگزار می‌شود و تا 15 فروردین ادامه دارد.

قاسمی به برگزاری 19 خیمه معرفت در برخی از بقاع شاخص در گیلان اشاره کرد و گفت: در این خیمه‌ها از مبلغان برای پاسخگویی به شبهات دینی مسافران و زائران استفاده می‌شود.

وی برخی دیگر از فعالیت‌های خیمه‌های معرفت را برشمرد و اظهار کرد: غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی و ویژه کودکان نیز از دیگر بخش‌های این خیمه‌هاست.

این مسئول با بیان اینکه 30 نفر از روحانیون و مبلغان قم به گیلان دعوت شده‌اند ادامه داد: بالغ بر 150 روحانی دیگر بومی گیلان هستند.

*پخش مستقیم سخنرانی مقام معظم رهبری هنگام تحویل سال در 50 بقعه گیلان

وی با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه گیلان اذعان کرد: تمام بقاع گیلان هنگام تحویل سال باز هستند اما 50 بقعه به صورت ویژه برنامه دارند.

قاسمی به پخش مستقیم سخنرانی مقام معظم رهبری هنگام تحویل سال در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: مراسم ویژه هنگام تحویل سال نو در 50 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

*تأکید بر ترویج سنت اصیل اسلامی در بقاع متبرکه

معاون فرهنگی‌اجتماعی اوقاف گیلان از رسانه‌های مکتوب و مجازی خواست تا در ایام نوروز با معرفی جاذبه‌های مذهبی و تاریخی گیلان مسافران را به این سمت سوق دهند.

وی پرکردن اوقات فراغت، تقویت اطلاعات دینی و ترویج سنت اصیل اسلامی در ایام نوروز با توجه به تقارن آن با دهه فاطمیه را مورد تأکید قرار داد.

*برگزاری سوگواره یاس نبوی در 376 بقعه گیلان

قاسمی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) برگزاری سوگواره یاس نبوی در 376 بقعه گیلان خبر داد و گفت: در این طرح از سخنرانان و مداحان بزرگ ولایی کشور دعوت می‌شود.

وی افزود: این طرح از غروب نهم فروردین 93 آغاز می‌شود و تا غروب نوزدهم به مدت 10 روز در بقاع متبرکه استان ادامه می‌یابد.

این مسئول برگزاری هیئت عزاداری در صبح روز شهادت و مراسم عزاداری بانوان را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در برخی بقاع شاخص گیلان عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان از برگزاری سوگواره یاس نبوی در 376 بقعه گیلان در فروردین 93 خبر داد. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921218000941#sthash.TooDuMdG.dpuf






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد