صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد یادواره سردار شهید حسین املاکی در شهرستان لنگرود

فرماندار لنگرود با بیان اینکه سردار شهید املاکی از افتخارات ملی است، گفت: شهید املاکی به تعبیر مقام معظم رهبری قهرمان واقعی است. سیدرضا جوادپور در مراسم ستاد یادواره سردار شهید حسین املاکی که در سالن فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی بهترین عزیزان خود را در جنگ تحمیلی و دوران […]

کد خبر : 7919 | 8:32 ق.ظ | ۲۰ اسفند , ۱۳۹۲

شهید املاکی
فرماندار لنگرود با بیان اینکه سردار شهید املاکی از افتخارات ملی است، گفت: شهید املاکی به تعبیر مقام معظم رهبری قهرمان واقعی است.

سیدرضا جوادپور در مراسم ستاد یادواره سردار شهید حسین املاکی که در سالن فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی بهترین عزیزان خود را در جنگ تحمیلی و دوران انقلاب برای حفظ نظام تقدیم کردند.

وی افزود: سردار املاکی یکی از فرماندهان بزرگ دوران جنگ و از افتخارات لنگرود و ایران است که رهبر معظم انقلاب لقب «قهرمان واقعی» به آن داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران باید همواره در مسیر شهدا باشند، گفت: شهدا جایگاه بسیار ارزشمندی در ایجاد ثبات، استمرار، رشد، بالندگی و عزت نظام دارند.

جوادپور سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را برگرفته از آرمان‌های امام راحل و خون پاک شهدا دانست و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها و آحاد مردم وظیفه داریم برای بهتر برگزار شدن یادواره‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و آرمان‌های آنها تمام تلاش خود را به‌کار بندیم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سبب بقای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اتفاق‌های امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

جوادپور یادآور شد: ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا وظیفه تمام ملت ایران و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه شهدا ناظر بر عملکرد ما هستند، متذکر شد: باید تلاش کنیم تا در 9 فروردین سال 93 با وحدت، همدلی، یکپارچگی و وحدت، یادواره‌ای در شأن و منزلت این شهید ملی در مسجد جامع لنگرود برگزار شود.

برگزاری مسابقه خوشنویسی با عنوان «مشق گمنامی» در تاریخ 26 اسفند جاری در اداره ارشاد لنگرود با دعوت از بزرگ‌ترین خوشنویسان شهرهای مجاور و شرق گیلان، تمبر یادبود سردار املاکی، مسابقه انشانویسی با همکاری اداره آموزش و پرورش از جمله فعالیت‌های ستاد مذکور عنوان شد.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه سردار شهید املاکی از افتخارات ملی است، گفت: شهید املاکی به تعبیر مقام معظم رهبری قهرمان واقعی است. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921219001488#sthash.gacYUi8e.dpuf






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد