صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی در شهرستان لنگرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از برگزاری جشن انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد تقی جاده‌کناری در جلسه فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خواستار توجه و اهتمام اداره‌های مختلف فرهنگی‌ هنری و اتخاذ تدابیری مناسب در راستای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع و جدید با موضوع معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در لنگرود شد.

کد خبر : 792 | 10:23 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از برگزاری جشن انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد تقی جاده‌کناری در جلسه فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خواستار توجه و اهتمام اداره‌های مختلف فرهنگی‌ هنری و اتخاذ تدابیری مناسب در راستای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع و جدید با موضوع معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در لنگرود شد.

وی برگزاری عصری با شعر و خاطره فجر در لنگرود را یکی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در دهه فجر عنوان کرد و افزود: برنامه‌های دیگری شامل نمایشگاه خوشنویسی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب، کارگاه نقاشی با موضوع دهه فجر با همکاری موسسات قرآنی، اجرای نمایش کودکان، جشن انقلاب با همکاری گروه تئاتر شروم، توزیع بسته‌های فرهنگی در چند روستا در ایام دهه فجر و تشویق و ترغیب انجمن‌ها و موسسات برای نصب پرده در سر درب اداره‌ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بیان اینکه برنامه‌‌های متنوع فرهنگی‌ هنری توسط اداره‌های مختلف شهرستان اجرا می‌شود، اذعان کرد: مهم‌ترین آنها شامل دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشن انقلاب و برپایی نمایشگاه‌های عکس با موضوع انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جلسات قرآنی یکی از پایگاه‌های مهم در جریان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و در تلاش هستیم تا جلسات خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان قرآنی در دهه فجر را برگزار کنیم.

جاده‌کناری شرکت هنرمندان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود ذکر کرد.

وی یادآور شد: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن و تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدا و بیعت دوباره با ولایت، سدی محکم و مشتی پولادین در مقابل هجمه‌های دشمنان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد