صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






به یاد ۱۶۰ شهید بندر آستارا نهال غرس شد

به مناسبت هفته منابع طبیعی و به یاد ۱۶۰ شهید بندر آستارا با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی در محوطه سپاه ناحیه این شهرستان نهال غرس شد. سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این آیین هدف از کاشت این تعداد نهال را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و […]

کد خبر : 7922 | 8:40 ق.ظ | ۲۰ اسفند , ۱۳۹۲

غرس نهال

به مناسبت هفته منابع طبیعی و به یاد ۱۶۰ شهید بندر آستارا با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی در محوطه سپاه ناحیه این شهرستان نهال غرس شد.

سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این آیین هدف از کاشت این تعداد نهال را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ درختکاری در جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این انقلاب ثمره خون شهداست، افزود: درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و امروز این درخت به درختی تنومند تبدیل شده و ملت های بیدار و آزادیخواه جهان از برکات آن بهره می برند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) نهال انقلاب را غرس کردند و با خون سرخ شهدا آبیاری شد و امروز وظیفه همگان صیانت و پاسداشت از ارزش های آن است.

سرهنگ علیزاده، کاشت نهال به یاد شهدا را از حرکت های بسیار ارزشمند معنوی دانست و گفت: این کار موجب اشاعه فرهنگ ایثار و همدلی و زنده نگه داشتن یاد شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد