صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






صدور کارت شناسایی ویژه دهه فجر برای خبرنگاران گیلانی

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صدور کارت شناسایی ویژه دهه فجر برای خبرنگاران گیلانی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ کارت شناسایی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان صادر شده است.

کد خبر : 794 | 10:24 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صدور کارت شناسایی ویژه دهه فجر برای خبرنگاران گیلانی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ کارت شناسایی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، قاسم مصفا، سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در نشست با فرماندار آستارا با اشاره به اینکه تور خبری دهه فجر برای نخستین بار در کشور با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف در گیلان تشکیل شده است، اظهار کرد: این تور خبری تاکنون به 15 شهرستان استان سفر کرده و عصر امروز نیز وارد شانزدهمین شهرستان در غرب گیلان شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، هدف از راه‌اندازی تور خبری فجر را اطلاع‌رسانی و بیان دستاوردها و برکات انقلاب و اطلاع دقیق و درست از وضعیت استان به ‌ویژه در دهه فجر عنوان کرد و افزود: این تور برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول نقش خبرنگاران در پوشش اخبار دهه فجر استان را مهم دانست و با اشاره به صدور کارت شناسایی ویژه برنامه‌های دهه فجر گیلان، خاطر نشان کرد: تاکنون 300 کارت شناسایی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان صادر شده است.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، رسانه ها را گوش شنوا و چشم بینا جامعه برشمرد و تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب برای مردم، امید را در جامعه ترویج و با این کارشان باعث خشم دشمنان انقلاب شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به راه اندازی سایت خبری تحلیلی کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر گیلان اشاره کرد و گفت: تاکنون از شهرستان آستارا 11خبر با موضوعات دهه فجر به روی سایت این کمیته رفته است.

مصفا، از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه رسانه و انقلاب اسلامی با حضور اعضای روابط عمومی فرمانداری ها و اصحاب رسانه و خبرنگاران استان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری ایستگاه خبر در روز راهپیمایی 22 بهمن به منظور اطلاع رسانی سریع اخبار این روز و جشنواره مطبوعات و پایگاه های اطلاع رسانی و خبرگزاری ها از دیگر برنامه های این کمیته در دهه فجر امسال است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد