صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت «آغاز دهه فجر سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی»

دهه فجر سی و چهارمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی ، فرصت گرانبهای یاد آوری دلاور مردی ها و سلحشوری های ملت ایران اسلامی ومبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است .

کد خبر : 796 | 10:25 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

Shora Logo

دهه فجر سی و چهارمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی ، فرصت گرانبهای یاد آوری دلاور مردی ها و سلحشوری های ملت ایران اسلامی ومبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است .
مردمی که باجانفشانی و از خود گذشتگی ، طنین « استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی» را به گوش جهانیان رساندند و پس از طی دشواریهای فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند . حضور پر شور مردم و همراهی آنان در سی و سه سال فراز و نشیب رویدادهای انقلاب ، حدیث ماندگاری است که خواب را از چشمان مستکبران عالم ربود و پریشانی را برای آنان به ارمغان آورد.
اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی نظیر ملت ایران نبود،نه طعم شیرین پیروزی در جنگ تحمیلی چشیده می شد و نه انقلاب اسلامی به سی و چهار سالگی می رسید.
دهه فجر سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی در افق زیبا و پهناور ایران اسلامی است ، آغاز این دهه مبارک ، روز دیدار پر شکوه مردم ایران با بنیانگذار جمهوری اسلامی است که با استقبال میلیونی اقشار مختلف، صفحات درخشانی از تاریخ ملت ایران را ثبت کرد .
بی تردید شیطنتی که امروز نظام استکباری به آن دامن میزند ، موضوع تحریم شریان اقتصادی ایران است که احساس می کند با چنین حرکتی می تواند ، ملت ایران را ناکارآمد و در صحنه های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد ، اما مردم دلاور ایران پُرگهر، با رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این روزها را نیز پشت سر می نهاد و توطئه مستکبران و جهانخواران را خنثی می نماید .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تبریک فرارسیدن دهۀ مبارک فجر و گرامیداشت دوازدهم بهمن، سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، ضمن تجدید عهد با شهیدان والامقام و امام شهیدان، از مردم بصیر استان خصوصاً جوانان برای حضور در برنامه های مربوط به این دهۀ خجسته دعوت بعمل می آورد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد