صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری کرسی آزاداندیشی جوان و انقلاب در شهرستان رودبار

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر رودبار از برگزاری کرسی آزاداندیشی جوان و انقلاب همزمان با دهه فجر در رودبار خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، هاشم اسماعیلی امروز در جمع اعضای ستاد کمیته ورزش و جوانان دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: آشنایی نسل جوان امروز با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری است.

کد خبر : 815 | 5:14 ب.ظ | ۹ بهمن , ۱۳۹۱

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر رودبار از برگزاری کرسی آزاداندیشی جوان و انقلاب همزمان با دهه فجر در رودبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، هاشم اسماعیلی امروز در جمع اعضای ستاد کمیته ورزش و جوانان دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: آشنایی نسل جوان امروز با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری است.

وی، افزود: با همت اداره ورزش و جوانان و همکاری فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار کرسی آزاد اندیشی جوان و انقلاب در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوانان را مهم‌ترین هدف برگزاری این کرسی عنوان کرد و گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با ارزش‌های انقلاب موجب تداوم آن می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی موجب ایجاد روحیه نشاط و شادابی و حس مسئولیت‌پذیری در بین جوانان می‌شود.

اسماعیلی، با اشاره به اینکه نسل جوان کشور جزو کسانی هستند که حوادث انقلاب را درک نکرده‌اند، خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی آشنایی نسل جوان جامعه با اهداف و ارزش‌های نظام اسلامی را به همراه دارد.

وی رشد و توسعه کشور در زمینه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی، نظامی و … را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و متذکر شد: این افتخار آفرینی‌ها در عرصه‌های جهانی با همت جوانان غیور این مرز و بوم به ثمر نشسته است.

این مسئول از برگزاری جشنواره انتخاب سریع‌ترین کودک در رودبار خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشنواره همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرهای لوشان و رودبار برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد