صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نام‌گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری نقشه راه توسعه کشور است

استاندار گیلان با بیان اینکه، با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدبیر رئیس‌جمهور گام‌های بزرگی در بهبود روابط خارجی برداشته است، گفت: نام‌گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری نقشه راه توسعه کشور است. محمدعلی نجفی در مراسم تحویل سال و در جمع مردم شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم […]

کد خبر : 8201 | 10:44 ق.ظ | ۵ فروردین , ۱۳۹۳

نجفی

استاندار گیلان با بیان اینکه، با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدبیر رئیس‌جمهور گام‌های بزرگی در بهبود روابط خارجی برداشته است، گفت: نام‌گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری نقشه راه توسعه کشور است.

محمدعلی نجفی در مراسم تحویل سال و در جمع مردم شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا شعار سال محقق شده و  نام‌گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری نقشه راه توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه در سال 92 حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مورد تأکید مقام معظم رهبری بود، افزود: حماسه سیاسی در سال 92 محقق شود و باید تلاش شود تا حماسه اقتصادی نیز به طور کامل در سال جدید محقق شود.

استاندار گیلان با تأکید بر  تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری توسط مردم، گفت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای بر طرف کردن مشکلات و حل مطالبات مردمی انجام می‌دهد تا با بهبود وضعیت معیشتی مردم حماسه اقتصادی مدنظر رهبری هم تحقق بخشد.

نجفی تصریح کرد: اقدامات دولت فقط منوط به تغییر مدیران نبوده و دولت با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدبیر رئیس‌جمهور گام‌های بزرگی در بهبود روابط خارجی برداشته است.

وی، کاهش نرخ بیکاری، اشتغال‌زایی، جذب سرمایه‌گذاری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و نظارت بر عملکرد مدیران را از اهم برنامه‌های استان در سال 93 دانست و خاطرنشان کرد: رتبه دوم بیکاری در کشور برازنده گیلان نیست.

استاندار گیلان با تصریح بر توسعه گردشگری و ارتقای صنعت گیلان در کاهش نرخ بیکاری و توسعه اقتصادی گیلان موثر است، گفت: سال 93 باید سال مدیریت جهادی برای توسعه اقتصادی گیلان باشد.

نجفی گفت: تلاش می‌کنیم تا توسعه زیرساخت‌ها گردشگری گیلان را رونق دهیم و در این مسیر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در چارچوب قانون حمایت می کنیم.

وی هنر مسئولان گیلان را در جذب سرمایه‌گذاران دانست و تصریح کرد: باید دیدگاهمان را به توسعه استان تغییر دهیم و همه دست در دست هم برای اعتلای گیلان تلاش کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حضور در بین شما عزیزان و مشاهده چهره شما عزیزان مرا یاد خاطرات سال‌های دور می‌اندازد گفت: مشکلات کشور و استان فراوان است و ما تمام تلاشمان را برای برطرف کردن آن‌ها انجام می‌دهیم.

استاندار گیلان پس از تحویل سال جهت ادای احترام به مقام شهدا به گلزار شهدای آستانه‌اشرفیه رفت و سپس با آیت‌الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد