صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری: صله‌رحم مهم‌ترین ویژگی نوروز است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: صله‌رحم ویژگی مهم و بهترین فرصت در ایام نوروز است. آیت‌الله رضا رمضانی با تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار کرد: نوروز بهترین فرصت برای به‌جا آوردن سنت صله‌رحم است. وی با بیان اینکه نوروز به عنوان یک فرهنگ زیبا می‌تواند حفظ شود، گفت: حفظ حریم بزرگ‌ترها […]

کد خبر : 8231 | 9:53 ق.ظ | ۶ فروردین , ۱۳۹۳

رمضانی رضا

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: صله‌رحم ویژگی مهم و بهترین فرصت در ایام نوروز است.

آیت‌الله رضا رمضانی با تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار کرد: نوروز بهترین فرصت برای به‌جا آوردن سنت صله‌رحم است.

وی با بیان اینکه نوروز به عنوان یک فرهنگ زیبا می‌تواند حفظ شود، گفت: حفظ حریم بزرگ‌ترها و دید و بازدیدهای این ایام مورد تاکید است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری پرهیز از خرافات‌های رایج در ایام نوروز را مهم دانست و تصریح کرد: در این زمینه باید کارهای زیادتری صورت گیرد.

وی نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را در این زمینه مهم دانست و یادآور شد: سیزده‌بدر می‌تواند به عنوان آشتی با طبیعت مطرح شود و مورد توجه قرار گیرد.

رمضانی با اشاره به تقارن عید نوروز با ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) الگوی بسیار ارزنده‌ای برای مادران و بانوان جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایام فاطمیه را پاس بدارند، متذکر شد: جنبه‌های مثبت این ایام می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری درباره انجام مسافرت در ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: مسافرت در این روزها اشکالی ندارد و ضمن حفظ حرمت این ایام، باید ارادت خود را نسبت به حضرت زهرا (س) نشان دهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد