صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام ۲۹ هزار گیلانی به اردوهای راهیان نور

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است، گفت: در طول سال ۹۲، بیش از ۲۹ هزار گیلانی به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند.  سیدعلی حسینی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در تقویت و […]

کد خبر : 8233 | 9:56 ق.ظ | ۶ فروردین , ۱۳۹۳

راهیان12

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است، گفت: در طول سال ۹۲، بیش از ۲۹ هزار گیلانی به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند.

 سیدعلی حسینی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در تقویت و افزایش اردوهای معنوی راهیان نور، وظیفه همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی اعزام گروه‌های کارمندان به این اردوهای معنوی است.
وی با اشاره به اینکه تلاش و جدیت بیشتر مسئولان با توجه به ظرفیت گسترده این برنامه اردویی باید در دستور کار قرار گیرد، تاکید کرد: همه‌ساله، علاوه بر عموم مردم، دانشجویان، اساتید، مهندسین و دیگر اقشار جامعه نیز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

بهره‌مندی از راویان دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور

حسینی با بیان اینکه بیش از سه هزار دانشجوی گیلانی در طول سال 92 به اردوهای شمال غرب و جنوب راهیان نور اعزام شدند، تصریح کرد: باید در قالب اعزام این کاروان‌ها، مفاهیم ایثار و ازخودگذشتگی را نیز به جوانان انتقال دهیم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، به استفاده از راویان هشت سال دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: انتظار داریم، همه نخبگان و فرزانگان در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت تلاش و کوشش کنند تا این امر محقق شود.
وی به برنامه‌های جنبی اردوهای راهیان نور اشاره و خاطرنشان کرد: پخش فیلم‌های دفاع مقدس و آشنایی با مناطق عملیاتی، توزیع گاهنامه سبک زندگی بین زائران و برگزاری مسابقات مختلف در داخل اتوبوس‌ها از جمله برنامه‌های اردوهای راهیان نور است.
حسینی، به بازه‌های زمانی اعزام راهیان نور اشاره کرد و گفت: سال راهیان نور از اول اردیبهشت‌ ماه هر سال تا 31 فروردین ماه سال بعد است که در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

اعزام 12 هزار دانش‌آموز گیلان به راهیان نور در سال 92

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برای سال راهیان نور 92-93، تاکنون بیش از 29 هزار گیلانی به راهیان نور اعزام شده‌اند، تاکید کرد: با توجه به اینکه هنوز این سال راهیان نور پایان نیافته، انتظار داریم که رقم اعزامی‌ها به 32 هزار نفر برسد.
وی با بیان اینکه در سال 92، 12 هزار و 584 دانش‌آموز به راهیان نور غرب، شمال غرب و جنوب اعزام شدند، تصریح کرد: همچنین چهار هزار و 705 نفر از عموم مردم به شمال غرب اعزام شدند.
حسینی ادامه داد: همچنین 12 هزار و 5 نفر از 8 اسفند ماه 92 تاکنون به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی در سال 93

وی به برنامه‌ریزی‌های سپاه قدس گیلان برای اردوهای راهیان نور در سال 93 اشاره کرد و گفت: برنامه برای اعزام اردوهای غرب و شمال غرب در دستور کار است و همچنین راهیان نور دریایی از دیگر برنامه‌های راهیان نور در سال 93 است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، به تشکیل ستاد راهیان نور گیلان اشاره و اظهار کرد: راهیان نور یک کار فرا ملی است و نباید به دولت‌ها وابسته باشد.
وی با بیان اینکه، یک کار بزرگ ملی نباید دستخوش تغییر دولت‌ها باشد، یادآوری کرد: همه مسئولین طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید به اردوهای راهیان نور توجه کنند.

آمادگی اردوگاه راهیان نور گیلان در خرمشهر برای سال جاری

حسینی، با اشاره به اینکه مقر راهیان نور گیلان در زمینی به وسعت 20 هکتار در شش کیلومتری خرمشهر قرار دارد، افزود: این محل برای احداث اردوگاه در اختیار ستاد راهیان نور گیلان قرار گرفته است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، همچنین به قول مساعد استاندار گیلان برای کمک به احداث این اردوگاه اشاره و اذعان کرد: با تحقق این کمک، 2هزار متر سوله آماده بهره‌برداری می‌شود که برای اعزام سال جاری دانش‌آموزان آماده استفاده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد