صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دل‌نوشته راهیان‌ نور گیلان منتشر می‌شود

خادم زائران راهیان‌ نور گیلان گفت: دل‌نوشته راهیان‌ نور گیلان به صورت کتاب تدوین و منتشر می‌شود. رضا احمدی با اشاره به اعزام کاروان راهیان‌ نور گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور از اسفند ماه سال 92 به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از نقاط مختلف گیلان آغاز شده است. […]

کد خبر : 8241 | 10:02 ق.ظ | ۷ فروردین , ۱۳۹۳

راهیان نور
خادم زائران راهیان‌ نور گیلان گفت: دل‌نوشته راهیان‌ نور گیلان به صورت کتاب تدوین و منتشر می‌شود.

رضا احمدی با اشاره به اعزام کاروان راهیان‌ نور گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور از اسفند ماه سال 92 به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از نقاط مختلف گیلان آغاز شده است.

وی از اعزام 12 هزار و 700 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور در مدت مذکور خبر داد و افزود: کاروان‌های راهیان‌ نور گیلان در اردوگاه شهید حبیب‌الهی و اردوگاه‌های همجوار اسکان داده شدند.

احمدی با بیان اینکه تعداد 3 هزار و 100 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان از اسفند سال 92 تاکنون وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند، تصریح کرد: تعداد 397 نفر از ابتدای نوروز تاکنون با خودروهای شخصی از گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کردند.

خادم زائران راهیان‌ نور گیلان به حضور 12 هزار و 800 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان احساس خود را در قالب دل‌نوشته بیان کردند.

به گفته وی، یک‌هزار و 300 اثر در قالب دل‌نوشته توسط دانش‌آموزان گیلانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جمع‌آوری شده است.

احمدی از تدوین و انتشار کتاب دل‌نوشته راهیان نور گیلان خبر داد و بیان کرد: راهیان‌ نور تاثیرگذارترین حرکت بین جوانان است.

خادم زائران راهیان نور گیلان زنده نگه داشتن تفکر شهدا را از جمله فعالیت‌های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: اندیشه شهدا با راهیان‌ نور محقق می‌شود.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه تحویل سال در طلائیه، یادآور شد: مراسم مذکور با حضور خانواده‌های معظم شهدا در منطقه طلائیه برگزار شده است.

احمدی راهیان نور را سبب ایجاد فضای فرهنگی مناسب در جامعه خواند و اظهار کرد: حمایت دستگاه‌های مختلف در ارتقای سطح کیفی و کمی کاروان‌های راهیان‌ نور تاثیرگذار است.

خادم زائران راهیان نور گیلان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اسکان زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس اندیشیده شده است، تصریح کرد: زائران با خودروهای شخصی در اردوگاه شهید حبیب‌الهی در اهواز اسکان داده می‌شوند.

وی شماره تلفن ثابت 3750068-0611 و همراه 09112322901 را برای هماهنگی اسکان زائران اعلام کرد و گفت: اسکان و تغذیه یک روز از زائران به صورت رایگان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد