صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 12 فروردین

یوم الله دوازدهم فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و روز تجلّی حکومت عدل الهی و تحقق وعدة حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است. دوازدهم فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدّس جمهوری اسلامی، […]

کد خبر : 8255 | 9:43 ق.ظ | ۹ فروردین , ۱۳۹۳

شورا22

یوم الله دوازدهم فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و روز تجلّی حکومت عدل الهی و تحقق وعدة حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است. دوازدهم فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدّس جمهوری اسلامی، از رخدادهای عظیم و استثنائی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی از شکل حکومت خود در جهان می باشد. این روز فرخنده، روز جریان یافتن خون تازه در شریان های هستی ایران،بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است. یوم الله دوازدهم فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می توان به جرأت، آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.  بدون تردید تاکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است. بدرستی که ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین سال 1358 با رأی قاطع«آری» و حداکثری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مهر تأیید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رساندند. در این روز عظیم مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در جهت تحکیم ارکان انقلاب اسلامی با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق 2/98 درصد با رأی آری، وحدت ملی و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستم شاهی را برچیدند، و دوران سیاه استعمار و استبداد را به زباله دان تاریخ سپردند. این همان تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است و بیانگر این واقعیت که مردم مبارز ایران، ملّتی عدالتخواه و آزادی طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی دهند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن تبریک سالروز دوازدهم فروردین روز جمهوری  اسلامی و تأکید بر آموزه‌های مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال به‌منظور اقتصادی شکوفا و فرهنگی متعالی با عزمی ملی و مدیریتی جهادی، از همه مردم ولائی استان دعوت می‌نماید تا در مراسم استانی گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران، پس از نماز مغرب و عشاء روز دوشنبه 11/1/93 در جوار مزار سردار جنگل، مسجد سلیمانداراب رشت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی، حضوری گسترده داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد