صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان رودسر برگزار می شود

معاون فرماندار رودسر از برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر این شهرستان در سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) خبر داد. محمد محمدی در نشست هماهنگی اولین یادواره کشوری 93شهید گمنام و جاوید الاثر رودسر، با بیان اینکه از این تعداد شهدا 84شهید جاوید الاثر و 9شهید گمنام هستند، بر ضرورت هر چه بهتر […]

کد خبر : 8289 | 9:34 ق.ظ | ۱۰ فروردین , ۱۳۹۳

یادواره شهدا50

معاون فرماندار رودسر از برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر این شهرستان در سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

محمد محمدی در نشست هماهنگی اولین یادواره کشوری 93شهید گمنام و جاوید الاثر رودسر، با بیان اینکه از این تعداد شهدا 84شهید جاوید الاثر و 9شهید گمنام هستند، بر ضرورت هر چه بهتر برگزاری این یادواره که در 14فروردین ماه جاری در سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) در گلزار شهدا رودسر برگزار می شود، تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدای گمنام و جاوید الاثر ستارگان درخشان کشور هستند که نام و یاد آنها همواره بر تارک هستی به خوبی می درخشد بر ضرورت تبلیغات میدانی و اطلاع رسانی به موقع برای برگزاری این مراسم را خواستار شد.

معاون فرماندار رودسر در ادامه سخنان خود مهمترین پیام شهدای گمنام و جاوید الاثر را در اطاعت محض آنان از ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: آنان با تمام وجود و با تاسی از ولایت فقیه از دستاوردها و آرمان های انقلاب و نظام و دین دفاع کردند و اجازه ندادند به این ارزش ها خدشه ای وارد شود.

محمدی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت همین مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا در اوج عزت و صلابت قرار گرفته تصریح کرد: امروز هر گونه توطئه ای که متوجه نظام و کشور می شود به برکت خون شهدا برملا و نقش بر آب می شود.

وی در پایان بر تداوم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس که با تمام وجود از حقانیت اسلام و نظام دفاع کردند تاکید کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد